  • 11. Data: 2019-05-23 17:16:34
    Temat: Re: o co chodzi Santanderowi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:441c8495-ba95-46cf-9843-a160231e841a@go
    oglegroups.com...
> [...]

    >A 100zł wcale nie trzeba trzymać na nieoprocentowanym koncie, jeśli
    >już komuś zależy na tym dodatkowym promilu, tylko to nie jest lokata,
    >a konto oszczędnościowe.
    >I warunek jest taki, żeby to 20zł - uwaga - automatycznie ! - było
    >raz w miesiącu przelane - ale raz w miesiącu można też bezpłatnie
    >wypłacić.
    >Więc ustawiamy jedno zlecenie stałe na koniec miesiąca na wypłatę
    >20zł (ew. można sobie jeszcze wypłacać odsetki) na ROR - oraz drugie,
    >wpłacające to samo 20zł na KO.
    >Bank trzeba pokonywać jego własną bronią.

    Tylko uwazaj przy wyplacie - wylejesz sobie potrzebna kwote, a
    automat wyleje drugi raz i bank zarobi :-)

    >A żeby dołożyć ciekawostkę z santiego - oni nie kapitalizują odsetek
    >za okres od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca, to by było za
    >łatwo,
    >muszą po hiszpańsku/irlandzku/poznańsku - od ostatniego dnia
    >poprzedniego miesiąca do przedostatniego dnia bieżącego miesiąca...

    To by nie bylo takie glupie, bo mialbys kwote z odsetkami do
    dyspozycji w ostatnim dniu miesiaca.
    Tylko:
    -czy jest dostepna w ten ostatni dzien ? Czy dopiero 1-go , z data
    ksiegowania wsteczna ?
    wydaje mi sie, ze jakos pozno sie pojawia.
    -jak wyleje w ten ostatni dzien, a potem np 15-go nastepnego miesiaca
    ... czy nie uzna, ze to dwie wyplaty w jednym miesiacu ?

    -na koncie przez caly nastepny miesiac bedzie zero, a w ostatnim dniu
    przybeda odsetki za ten jeden dzien ?

    J.