  • 1. Data: 2003-04-04 08:11:01
    Temat: nieprawidłowy numer Inteligo???
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    Witam!

    Po pewnej transakcji na Allegro mam wplacić pieniądze na konto w Inteligo.
    mam numer podany tak: xx-xxxxxxxxx-xxxx xxxx xxxx xxxx - wpłacam w mBanku
    przez Internet i dostaję komunikat "EFT0003: Nieprawidłowy numer konta" jak
    wpisać bez kresek to jest tak samo. Własciciel konta napisał, że można
    pominąć dwie pierwsze cyfry - ale wtedy dostaje komunikat "FEE0186 BANK
    BENEFICJENTA UZYWA TYLKO NOWYCH NUMEROW RACHUNKOW"

    Podobne problemy są z wpłatami na konota w PKO BP (wiem, ze mają numery
    niezgodne ze standardem).

    Wiem, że mogę wpłacic na poczcie, ale może wiecie co z tym nalezy zrobić????

    Przy okazji pozdrawiam wszystkich, jestem tutaj pierwszy raz :))
    Joanna

  • 2. Data: 2003-04-04 08:14:11
    Temat: Re: nieprawidłowy numer Inteligo???
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Joanna"
> [...]
    > pominąć dwie pierwsze cyfry - ale wtedy dostaje komunikat "FEE0186 BANK
    > BENEFICJENTA UZYWA TYLKO NOWYCH NUMEROW RACHUNKOW"

    podawaj nowy numer ciurkiem bez kresek i spacji

    > Podobne problemy są z wpłatami na konota w PKO BP (wiem, ze mają numery
    > niezgodne ze standardem).

    PKO BP traktuj jak stary numer czyli do podanego przez nich numeru 19
    cyfrowego dopisz 8 cyfrowy oddzial z przodu (potem kreska i nr PKOBP)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-04-04 11:03:28
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    blad wrote:

    > PKO BP traktuj jak stary numer czyli do podanego przez nich numeru 19
    > cyfrowego dopisz 8 cyfrowy oddzial z przodu (potem kreska i nr PKOBP)
    > *** blad ***

    8 cyfrowy, tzn bez dwu pierwszych cyfr, które są cyframi kontrolnymi (w
    PKO, niestety, "tak zwanymi" cyframi kontrolnymi)

  • 4. Data: 2003-04-04 11:15:18
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "mPa(n)K"

    > 8 cyfrowy, tzn bez dwu pierwszych cyfr, które są cyframi kontrolnymi (w
    > PKO, niestety, "tak zwanymi" cyframi kontrolnymi)

    te cyfry są kontrolne, zastosowany jest ten sam algorytm ale do krotszego
    numeru.
    dlugosc numeru w algorytnie IBAN jest dowolna a tylko umowa polskich bankow
    spowodowala, ze numer rachunku to 16 cyfr + 8 na oddzial, a stalo sie to juz
    po zastosowaniu obecnej numeracji w PKOBP
    *** blad ***

  • 5. Data: 2003-04-04 11:31:31
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

> [...]
    juz
    > po zastosowaniu obecnej numeracji w PKOBP
    W COP PKO BP SA mają już 2+8+16

  • 6. Data: 2003-04-04 12:05:19
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Joanna" <y...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > pominąć dwie pierwsze cyfry - ale wtedy dostaje komunikat "FEE0186 BANK
    > BENEFICJENTA UZYWA TYLKO NOWYCH NUMEROW RACHUNKOW"

    1. mBank wymaga racunków bez kresek i bez spacji . 26 cyferek pod rząd.

    albo

    2. jeśli początek masz inny niż 50 10205558, to wpisz to co podałem.
    masz jeszcze stary numer rozliczeniowy banku dlatego nie chce pójść

  • 7. Data: 2003-04-07 18:05:27
    Od: "Joanna" <y...@p...onet.pl>

    Dzieki wszystkim.
    Udalo sie wplacic na numer napisany bez kresek i spacji.

    Pozdrawiam,
    Joanna