  • 1. Data: 2018-01-15 22:51:46
    Temat: napad na konwój
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    400 koła w Skodzie Fabii
    dwóch zamaskowanych sprawców obezwładniło konwojentów

    cyrk na kółkach.

    https://warszawa.onet.pl/rmf-fm-pierwsze-zatrzymania
    -po-napadzie-na-konwoj-w-plocku/qtr3nm0

    żadnej nauczki

    http://e-reporter.pl/2016/11/02/pociete-oczy-konwoje
    ntow/

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-01-15 23:04:28
    Temat: Re: napad na konwój
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-01-18 o 22:51, PiteR pisze:
    > 400 koła w Skodzie Fabii
    > dwóch zamaskowanych sprawców obezwładniło konwojentów
> [...]
    No ale o co Ci chodzi? Codziennie po kraju jeżdżą pewnie dziesitki
    tysięcy konwojów.

  • 3. Data: 2018-01-15 23:07:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Robert Tomasik pisze tak:

    > No ale o co Ci chodzi? Codziennie po kraju jeżdżą pewnie dziesitki
    > tysięcy konwojów.

    o dziadowstwo przy przewozie kasy. Szkoda, że rowerami nie jeżdzą.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-01-15 23:14:21
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-01-18 o 23:07, PiteR pisze:

    > o dziadowstwo przy przewozie kasy. Szkoda, że rowerami nie jeżdzą.

    Mają się nie rzucać w oczy. SKoda nie jest jakimś szczególnie gorszym
    pojazdem. Trudno wszędzie bankowozem jeździć. Zaś jeśli ktoś bardzo
    będzie chciał napaść na konwój, to wymyśli sposób.

  • 5. Data: 2018-01-15 23:30:58
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-01-15 o 23:07, PiteR pisze:

    > o dziadowstwo przy przewozie kasy. Szkoda, że rowerami nie jeżdzą.

    Jak jeździłam kiedyś z koleżanką do banku po pieniądze na wyplaty w
    dużym instytucie to przyjeżdał po nas taksówkarz (miał umowę), a
    ochroniarzem był taki jeden stary, schorowany pan, który nawet pukawki
    nie miał.
    Nartomiast taka jedna koleżanka z podstawówki jeżdzila do banku sama,
    autobusem-po pieniądze na wyplaty dla pracowników jednego ważnego
    Pałacu, az ja wreszcie jacyś złodzieje okradli z tych pieniędzy. O
    szczegóły jej nie pytalam, ale wiem, że konsekwencji nie poniosła.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-01-16 09:14:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > o dziadowstwo przy przewozie kasy. Szkoda, że rowerami nie jeżdzą.

    O tym czym można jeździć, decydują przepisy, oraz wymagania
    ubezpieczyciela. Zapewne wszystko było w porządku.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-01-16 17:50:30
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 stycznia 2018 09:14:37 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > O tym czym można jeździć, decydują przepisy, oraz wymagania
    > ubezpieczyciela. Zapewne wszystko było w porządku.
    >
    > --
    > Liwiusz

    Na 100% wszystko było zgodnie z przepisami.
    Na dzień dzisiejszy kasę mogła wieść nawet, z szacunkiem, sprzątaczka.

    Transport wartości pieniężnych nie przekraczających 0,2* jednostki obliczeniowej nie
    wymaga ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego

    * Jednostka obliczeniowa to 120-krotność przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia za
    ubiegły kwartał ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.

    --
    Heniek

  • 8. Data: 2018-01-16 22:46:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Robert Tomasik pisze tak:

    > Mają się nie rzucać w oczy.

    A no chyba że. Nowy sposób jak zaoszczędzić na bankowozach.

    > SKoda nie jest jakimś szczególnie gorszym pojazdem.

    W niskiej osobówce szpadlem ich można załatwić. Widać kto gdzie siedzi
    i w kogo celuje. Oni chyba mają prikaz nie wyciągać broni tylko szybko
    oddawać neseser. To może niech jej w ogóle nie noszą. Jeszcze zgubią.

    > Trudno wszędzie bankowozem jeździć. Zaś jeśli ktoś bardzo
    > będzie chciał napaść na konwój, to wymyśli sposób.

    Całe szczęście, że na razie nikt nie chce. Źli uchodźcy za kordonem ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2018-01-18 00:37:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Animka pisze tak:

> [...]
    > ważnego Pałacu, az ja wreszcie jacyś złodzieje okradli z tych
    > pieniędzy. O szczegóły jej nie pytalam, ale wiem, że konsekwencji

    Jeździłem w wojsku z AK ze składaną kolbą. Pobierałem specjalnie taki
    (chyba żeby był poręczniejszy) bo miałem drzewnianą na stanie.

    Imho jeden w dostawczym, na pace powinien mieć wydajny sprzęt.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2018-01-18 00:46:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Heniek pisze tak:

> [...]
    >
    > Transport wartości pieniężnych nie przekraczających 0,2* jednostki
    > obliczeniowej nie wymaga ochrony fizycznej i zabezpieczenia

    To my może już zakończmy ten wątek żeby nie robić instruktarzu ;)
    Nie szanują w PL pieniędzy.

    --
    Piotrek

    Last minute. San Escobar 14 dni za 999zł /os