  • 1. Data: 2005-02-04 23:33:38
    Temat: najtansze konto dla emeryta...?
    Od: Laik <e...@m...pl.wywal.to>

    hej,
    wiem, ze mozna poszukac wsrod wszystkich ofert, ale moze mieliscie jakies
    doswiadczenia?
    tanie w prowadzeniu konto dla emeryta (ok. 600 zl wplywu miesiecznie) -
    pojedyncze przelewy w okienku i karta do bankomatu.
    moze cos polecicie, szanowni...? :)
    TIA
    --
    Laik

  • 2. Data: 2005-02-05 00:48:58
    Temat: Re: najtansze konto dla emeryta...?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Laik wrote:
> [...]
    > tanie w prowadzeniu konto dla emeryta (ok. 600 zl wplywu miesiecznie) -
    > pojedyncze przelewy w okienku i karta do bankomatu.

    założyłem rodzicom konto w Inteligo, nauczyłem wypłacać kasę z
    bankomatu, a przelewy robię ja.

  • 3. Data: 2005-02-05 03:58:10
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Uzytkownik "Laik" <e...@m...pl.wywal.to> napisal w wiadomosci
> [...]
    > tanie w prowadzeniu konto dla emeryta (ok. 600 zl wplywu miesiecznie) -
    > pojedyncze przelewy w okienku i karta do bankomatu.

    zamiast okienka telefon (obecnie bezplatny dla klientow) moze byc ? to vw ci
    sie nada, wg mnie nic tanszego nie znajdziesz http://www.vwbankdirect.pl/

  • 4. Data: 2005-02-05 08:09:02
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Krab napisał(a):
    > Uzytkownik "Laik" <e...@m...pl.wywal.to> napisal w wiadomosci

    > zamiast okienka telefon (obecnie bezplatny dla klientow) moze byc ? to vw ci
    > sie nada, wg mnie nic tanszego nie znajdziesz http://www.vwbankdirect.pl/

    Oj znajdziesz, znajdziesz. Przy wpłatach 600zł myślisz że będzie
    wyciągał wszystko na raz? Za każdą wypłatę z bankomatu zapłaci 1,5zł.
    Ja polecam Lukasa i e-konto bez tokena.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2005-02-05 09:22:45
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > tanie w prowadzeniu konto dla emeryta (ok. 600 zl wplywu miesiecznie) -
    > pojedyncze przelewy w okienku i karta do bankomatu.
    > moze cos polecicie, szanowni...? :)

    Moze by pomyslec o wygodzie wlasciciela konta?
    Np Bank Pocztowy w koncie Giro Nestor oprocz standardowych warunkow:
    - 3,45zl/mc prowadzenie
    - darmowe wyplaty na kazdej poczcie
    - darmowe wyplaty VE z bankomatow Kredyt Banku
    - przelewy po 0,45zl/szt

    zapewnia rowniez cos czego nie da zaden inny bank, a co moze wlascicielowi
    konta z czasem byc coraz bardziej przydatne:
    - darmowa dostawe gotowki do domu przez listonosza
    - skladanie roznych zlecen listownie, bez potrzeby wychodzenia z domu

    --
    Pozdrowienia