  • 1. Data: 2002-01-06 17:07:13
    Temat: multibank
    Od: "1konsul" <1...@p...com>

    mam pytanko: czym sie rozni multikonto jestem od multikonta ja w multibanku?
    poza tym ze jestem ma mniejsza oplate za prowadzenie rachunku i za wydanie
    karty VC.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-01-06 17:21:56
    Temat: Re: multibank
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Użytkownik "1konsul" <1...@p...com> napisał w wiadomości
    > mam pytanko: czym sie rozni multikonto jestem od multikonta ja w
    multibanku?
    > poza tym ze jestem ma mniejsza oplate za prowadzenie rachunku i za wydanie
    > karty VC.

    Moze tym, ze w tym pierwszym musisz miec zaswiadczenie ze studiujesz??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-06 17:23:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 06 Jan 2002 17:07:13 GMT, "1konsul" <1...@p...com>
    wrote:

    >mam pytanko: czym sie rozni multikonto jestem od multikonta ja w multibanku?
    >poza tym ze jestem ma mniejsza oplate za prowadzenie rachunku i za wydanie
    >karty VC.

    Jestem jest tylko dla studentow do 26 roku zycia ,
    W Jestem mniejsze sa oplaty, oprocentowanie RORu i kredytu tez jest
    nieco korzystniejsze
    W Jestem tez sa mniejsze limity wyplat gotowkowych kartami .
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl