  • 1. Data: 2003-03-07 11:59:24
    Temat: [mbank] w jakich godzinach księgowane są w systemie przychodzące i wychodzące przelewy ?
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2003-03-09 08:58:17
    Od: "Krzysztof" <k...@w...pl>

    W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir w
    następujących godzinach:
    Godziny wysyłki:

    05:55 - I sesja KIR
    09:55 - II sesja KIR
    13:25 - III sesja KIR
    16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

    Godziny otrzymania:

    12:00 - sesja KIR
    15:00 - sesja KIR
    19:00 - sesja KIR

    Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy,
    realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
    eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym.

    wszystko znajdziesz na :

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

    Użytkownik "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:wQ%9a.73976$AV5.913986@news.chello.at...

  • 3. Data: 2003-03-09 12:37:46
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
    > eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym.

    Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
    PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

  • 4. Data: 2003-03-09 13:14:41
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    [...]

    > Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
    > PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

    Weź nie opowiadaj głupot !!! Duzo marmurków nie obsługuje III sesji, np. Twoj
    ulubiony KB ;), a to chyba ważniejsze niz godzina I sesji ;-P

  • 5. Data: 2003-03-09 15:17:35
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > [...]
    >
    > Weź nie opowiadaj głupot !!! Duzo marmurków nie obsługuje III sesji, np. Twoj
    > ulubiony KB ;), a to chyba ważniejsze niz godzina I sesji ;-P

    To ty nie opowiadaj głupot. Mój "ulubiony KB" sesje III obsługuje. Patrz np.
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
    nes.banki&tid=5397753.
    Poza tym jeszcze wiele innych marmurków też to robi. Tensor1.

  • 6. Data: 2003-03-09 15:55:44
    Od: Krystek <k...@s...pl>

    Dnia 03-03-09 13:37, t...@p...onet.pl wklepał na klawiaturze
    nastepujące słowa:

    _2113.html#2319

    > Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
    > PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

    Idź do banku w nocy i poproś o przelew pierwszą sesją KIR-a ;)

  • 7. Data: 2003-03-09 16:00:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    nes.banki&tid=5397753.
    > Poza tym jeszcze wiele innych marmurków też to robi. Tensor1.

    Ok, KB (czy inne "wspaniale" banki np. pekao) obsluguje III sesje, ale pieniadze
    sa dostepne nastepnego dnia - "suuuuper" ;P

  • 8. Data: 2003-03-09 17:32:44
    Od: t...@p...onet.pl

    > Idź do banku w nocy i poproś o przelew pierwszą sesją KIR-a ;)
    Nikt nie chodzi do banku w nocy. Czy ty nie wiesz, że większość marmurków ma
    dostęp przez internet. Na przykład mój "ulubiony KB" przez KB24 - bezpłatnie
    (niestety na razie dość wolny). Tensor1
    PS Prawdę powiedziawszy nie wiem, czy któryś z marmurków z pierwszej dziesiątki
    nie ma takiego dostępu. A jeżeli tak to w najbliższej przyszłości będzie miał.
    Zalety mBanku są inne: wysokie (jak na razie) oprocentowanie ROR oraz
    stosunkowo (znowu jak na razie) małe opłaty.

  • 9. Data: 2003-03-09 17:42:14
    Od: t...@p...onet.pl

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > Ok, KB (czy inne "wspaniale" banki np. pekao) obsluguje III sesje, ale
    pieniadze
    > sa dostepne nastepnego dnia - "suuuuper" ;P

    Ja mając konto w KB tego nie zauważyłem. Ale Ty pewno wiesz lepiej. Tensor1

  • 10. Data: 2003-03-09 19:33:18
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w

    > Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
    > PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

    Nie jest to może szczyt marzeń, ale w innych bankach które znam jest
    jeszcze gorzej.
    Np. (jak wynika z moich obserwacji) w RB, Telepekao24 i chyba w
    PekaoSA - III sesję księgują dopiero następnego dnia, a w Telepekao24
    pieniądze muszą przeleżeć jeszcze jeden dodatkowy dzień, zanim można
    nimi zadysponować.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj