Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2003-03-07 11:59:24
Temat:[mbank] w jakich godzinach księgowane są w systemie przychodzące i wychodzące przelewy ?
Od:"HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2003-03-09 08:58:17
Od:"Krzysztof" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W mBanku transakcje międzybankowe odbywają się wg. systemu Elixir w
następujących godzinach:
Godziny wysyłki:

05:55 - I sesja KIR
09:55 - II sesja KIR
13:25 - III sesja KIR
16:55 - IV sesja KIR (wyłącznie przelewy do ZUS)

Godziny otrzymania:

12:00 - sesja KIR
15:00 - sesja KIR
19:00 - sesja KIR

Przelewy zewnętrzne, które zostały złożone w dniu wolnym od pracy,
realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym.

wszystko znajdziesz na :

http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
_2113.html#2319

Użytkownik "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:wQ%9a.73976$AV5.913986@news.chello.at...

3. Data: 2003-03-09 12:37:46
Od:t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> realizowane są w najbliższym dniu roboczym. Przelewy wewnętrzne między
> eKONTEM i eMAX realizowane są w czasie rzeczywistym.

Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

4. Data: 2003-03-09 13:14:41
Od:"Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

[...]

> Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
> PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

Weź nie opowiadaj głupot !!! Duzo marmurków nie obsługuje III sesji, np. Twoj
ulubiony KB ;), a to chyba ważniejsze niz godzina I sesji ;-P

5. Data: 2003-03-09 15:17:35
Od:t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

> [...]
>
> Weź nie opowiadaj głupot !!! Duzo marmurków nie obsługuje III sesji, np. Twoj
> ulubiony KB ;), a to chyba ważniejsze niz godzina I sesji ;-P

To ty nie opowiadaj głupot. Mój "ulubiony KB" sesje III obsługuje. Patrz np.
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watek&group=pl.biz
nes.banki&tid=5397753.
Poza tym jeszcze wiele innych marmurków też to robi. Tensor1.

6. Data: 2003-03-09 15:55:44
Od:Krystek <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-03-09 13:37, t...@p...onet.pl wklepał na klawiaturze
nastepujące słowa:

_2113.html#2319

> Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
> PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

Idź do banku w nocy i poproś o przelew pierwszą sesją KIR-a ;)

7. Data: 2003-03-09 16:00:10
Od:"Witek" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

nes.banki&tid=5397753.
> Poza tym jeszcze wiele innych marmurków też to robi. Tensor1.

Ok, KB (czy inne "wspaniale" banki np. pekao) obsluguje III sesje, ale pieniadze
sa dostepne nastepnego dnia - "suuuuper" ;P

8. Data: 2003-03-09 17:32:44
Od:t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Idź do banku w nocy i poproś o przelew pierwszą sesją KIR-a ;)
Nikt nie chodzi do banku w nocy. Czy ty nie wiesz, że większość marmurków ma
dostęp przez internet. Na przykład mój "ulubiony KB" przez KB24 - bezpłatnie
(niestety na razie dość wolny). Tensor1
PS Prawdę powiedziawszy nie wiem, czy któryś z marmurków z pierwszej dziesiątki
nie ma takiego dostępu. A jeżeli tak to w najbliższej przyszłości będzie miał.
Zalety mBanku są inne: wysokie (jak na razie) oprocentowanie ROR oraz
stosunkowo (znowu jak na razie) małe opłaty.

9. Data: 2003-03-09 17:42:14
Od:t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pieniadze
> sa dostepne nastepnego dnia - "suuuuper" ;P

Ja mając konto w KB tego nie zauważyłem. Ale Ty pewno wiesz lepiej. Tensor1

10. Data: 2003-03-09 19:33:18
Od:"Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w

> Jeżeli tak, to gorzej niż w marmurkach. Tensor1.
> PS Szczególnie: do 05:55 - na I sesję KIR!

Nie jest to może szczyt marzeń, ale w innych bankach które znam jest
jeszcze gorzej.
Np. (jak wynika z moich obserwacji) w RB, Telepekao24 i chyba w
PekaoSA - III sesję księgują dopiero następnego dnia, a w Telepekao24
pieniądze muszą przeleżeć jeszcze jeden dodatkowy dzień, zanim można
nimi zadysponować.

--
Pozdrowienia

Krzysztof K. Maj