Finanse

Finanse - porady

11. Data: 2005-01-10 09:55:29
Temat:Re: mbank, przelew na wosp i oplata za przelew
Od:"Ciekawy" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy jednym "selectem" wyjac z bazy, jaka kwota jest za przelewy
> w danym dniu i taka kwote wziasc z budzetu chociazby marketingu i
> przelac do wosp jako swoja (mbanku) darowizna - w koncu nie bedzie to
> duza kwota i znajac budzety marketingowe to nawet tego nie odczuja ;-)

Ale "selecty" nic z bazy nie wyjmuja... ;-))
"Delete'y usuwaja (wyjmuja), "inserty" wkladaja, a "update'y" poprawiaja...
;-))

12. Data: 2005-01-10 10:00:16
Od:Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Alojzy Gabka" <a...@i...pl> wrote in message
> Przez caly rok rózne organizacje na cos zbieraja.
> Dlaczego faworyzowac wosp podczas gdy 99% innych organizacji nie ma takich
> przywilejów?

To najlepiej zalozyc konto w Getinbanku. Oni nikogo nie faworyzują. Tylko te
oplaty...

"6. Wykonanie dyspozycji w formie przelewu 3,30 zł
Opłaty nie pobiera się od przelewów:
- na cele charytatywne(...)"

--

Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
GG 1213856

13. Data: 2005-01-10 11:23:20
Od:"rbi" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wystarczy jednym "selectem" wyjac z bazy, jaka kwota jest za przelewy
> w danym dniu i taka kwote wziasc z budzetu chociazby marketingu

ej chyba nie bardzo... ustawa o rachunkowosci sie klania :)

m.

14. Data: 2005-01-10 16:49:04
Temat:Re: Bank, przelew na WOSP i oplata za przelew
Od:"mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
> A który bank tak robi?
> /z tych co pobierają opłaty za przelewy przez internet/

Wpłaty na WOŚP oraz pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji
http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_wosp_ts
unami.htm

15. Data: 2005-01-10 18:29:56
Od:"trainer" <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

MadziaMa wrote:

> przelac do wosp jako swoja (mbanku) darowizna - w koncu nie bedzie to
> duza kwota i znajac budzety marketingowe to nawet tego nie odczuja ;-)

może i nie odczują, tak samo jak by nie poczuli gdyby kupili mi i tobie po
samochodzie (może być nawet z logo mBanku) - tylko czy umiesz przedstawić
obliczenia, które by do takiego kroku skłaniały?

pozdrawiam
trainer

16. Data: 2005-01-10 18:31:23
Od:Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

mm napisał(a):

> Wpłaty na WOŚP oraz pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji
> http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_wosp_ts
unami.htm

Jest chyba _subtelna_ różnica...

17. Data: 2005-01-10 21:01:39
Od:"mm" <j...@c...barg.sv> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

unami.htm

> Jest chyba _subtelna_ różnica...

?
Wpłaty na WOŚP __oraz__ pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji

18. Data: 2005-01-10 21:40:42
Od:Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

mm napisał(a):

> ?
> Wpłaty na WOŚP __oraz__ pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji

Nie widzisz różnicy między zawieszeniem pobierania opłat za przelewy na
rzecz danej organizacji, a przekazaniem tejże organizacji przez bank
opłat za przelewy swoich klientów na konto tej samej organizacji?