  • 11. Data: 2005-01-10 09:55:29
    Temat: Re: mbank, przelew na wosp i oplata za przelew
    Od: "Ciekawy" <c...@p...pl>

    > wystarczy jednym "selectem" wyjac z bazy, jaka kwota jest za przelewy
    > w danym dniu i taka kwote wziasc z budzetu chociazby marketingu i
    > przelac do wosp jako swoja (mbanku) darowizna - w koncu nie bedzie to
    > duza kwota i znajac budzety marketingowe to nawet tego nie odczuja ;-)

    Ale "selecty" nic z bazy nie wyjmuja... ;-))
    "Delete'y usuwaja (wyjmuja), "inserty" wkladaja, a "update'y" poprawiaja...
    ;-))

  • 12. Data: 2005-01-10 10:00:16
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Alojzy Gabka" <a...@i...pl> wrote in message
    > Przez caly rok rózne organizacje na cos zbieraja.
    > Dlaczego faworyzowac wosp podczas gdy 99% innych organizacji nie ma takich
    > przywilejów?

    To najlepiej zalozyc konto w Getinbanku. Oni nikogo nie faworyzują. Tylko te
    oplaty...

    "6. Wykonanie dyspozycji w formie przelewu 3,30 zł
    Opłaty nie pobiera się od przelewów:
    - na cele charytatywne(...)"

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 13. Data: 2005-01-10 11:23:20
    Od: "rbi" <r...@n...pl>

    > wystarczy jednym "selectem" wyjac z bazy, jaka kwota jest za przelewy
    > w danym dniu i taka kwote wziasc z budzetu chociazby marketingu

    ej chyba nie bardzo... ustawa o rachunkowosci sie klania :)

    m.

  • 14. Data: 2005-01-10 16:49:04
    Temat: Re: Bank, przelew na WOSP i oplata za przelew
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > A który bank tak robi?
    > /z tych co pobierają opłaty za przelewy przez internet/

    Wpłaty na WOŚP oraz pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji
    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_wosp_ts
    unami.htm

  • 15. Data: 2005-01-10 18:29:56
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    MadziaMa wrote:

    > przelac do wosp jako swoja (mbanku) darowizna - w koncu nie bedzie to
    > duza kwota i znajac budzety marketingowe to nawet tego nie odczuja ;-)

    może i nie odczują, tak samo jak by nie poczuli gdyby kupili mi i tobie po
    samochodzie (może być nawet z logo mBanku) - tylko czy umiesz przedstawić
    obliczenia, które by do takiego kroku skłaniały?

    pozdrawiam
    trainer

  • 16. Data: 2005-01-10 18:31:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mm napisał(a):

    > Wpłaty na WOŚP oraz pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_wosp_ts
    unami.htm

    Jest chyba _subtelna_ różnica...

  • 17. Data: 2005-01-10 21:01:39
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:

    unami.htm

    > Jest chyba _subtelna_ różnica...

    ?
    Wpłaty na WOŚP __oraz__ pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji

  • 18. Data: 2005-01-10 21:40:42
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    mm napisał(a):

    > ?
    > Wpłaty na WOŚP __oraz__ pomoc ofiarom tsunami w Azji bez prowizji

    Nie widzisz różnicy między zawieszeniem pobierania opłat za przelewy na
    rzecz danej organizacji, a przekazaniem tejże organizacji przez bank
    opłat za przelewy swoich klientów na konto tej samej organizacji?