  • 1. Data: 2022-06-21 20:21:39
    Temat: mauritius, ktoś może był?
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

    hej

    rodzina mi się wybiera i pytania zadają

    ktoś z pbb może był i ma jakieś praktyczne rady?

    odnośnie walut, bankomatów, opłat i przeliczników...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    robertsierant.pl

  • 2. Data: 2022-06-22 15:29:05
    Temat: Re: mauritius, ktoś może był?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 21 czerwca 2022 o 20:21:42 UTC+2 Robert_DF napisał(a):
    > hej
    >
    > rodzina mi się wybiera i pytania zadają
    >
    > ktoś z pbb może był i ma jakieś praktyczne rady?
    >
    > odnośnie walut, bankomatów, opłat i przeliczników...

    Ja nie byłem, ale czytałem wspomnienia Gregory'ego Davida Robertsa w "Shantaram".
    Zapłacili mu za jakiś mafijny towar rupiami maurytyjskimi - całą torbą - ten
    wqurwiony
    i mówi, że co to jest, "pieniądze są zielone".
    Oni spietrani, ale mówią spoko, załatwione, że wymieni ci to na dolce nasz człowiek w
    Singapurze.
    Więc jeszcze w drodze powrotnej do Bombaju zahaczył o Singapur ;>

    Ogólnie jak kraj cywilizowany - a że żyje w większości z turystyki, to wyboru nie ma
    - to trzeba
    wziąć dobrą kartę i tyle.
    Z moich jako dobra mogę polecić N26 i kantor aliora, w obu należy zapewnić
    odpowiednią ilość euro.
    Do bankomatu można raz za darmo iść z kartą kantoru aliora.

  • 3. Data: 2022-06-23 10:21:20
    Od: Robert_DF <k...@r...pl>

> [...]
    odpowiednią ilość euro.
    > Do bankomatu można raz za darmo iść z kartą kantoru aliora.

    mam obydwie, poza tym revo i curve

    ps
    a jak coś zostanie to faktycznie można singapur odwiedzić... ;-)