  • 1. Data: 2021-01-10 14:49:18
    Temat: mBank - wypowiedzenie rachunku firmowego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Oczywiście znalazłem -- ale można tylko indywidualny (tzn. tylko takie mogę
    wybrać).

    A jak zamknąć firmowy z poziomu WWW?
    FAQ ichnie nieaktualne.

  • 2. Data: 2021-01-11 10:42:35
    Temat: Re: mBank - wypowiedzenie rachunku firmowego
    Od: Witold Pic <p...@g...com>

    niedziela, 10 stycznia 2021 o 14:50:12 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Oczywiście znalazłem -- ale można tylko indywidualny (tzn. tylko takie mogę
    > wybrać).
    >
    > A jak zamknąć firmowy z poziomu WWW?
    > FAQ ichnie nieaktualne.

    Zamykałem przez telefon; szybko, miło i bezpiecznie ;-)

  • 3. Data: 2021-01-11 10:46:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2021-01-11 o 10:42, Witold Pic pisze:

    > Zamykałem przez telefon; szybko, miło i bezpiecznie ;-)

    Ja też. Więc nawet jeśli ktoś jest takim introwertykiem, że wszystko
    musi przez www, to w tym przypadku może zrobić wyjątek.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2021-01-12 12:09:57

    Mon, 11 Jan 2021 10:46:38 +0100, w <5ffc1e7f$0$508$65785112@news.neostrada.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Ja też. Więc nawet jeśli ktoś jest takim introwertykiem, że wszystko
    > musi przez www, to w tym przypadku może zrobić wyjątek.

    Musiałbym ojca zaangażować, a nie po to mnie prosił, by sam musiał dzwonić :)
    W końcu się dowiedziałem -- bank niby sam wypowiedział umowę dlatego nie mam
    tej opcji w serwisie. Ale rachunek pokazuje...