  • 11. Data: 2019-03-21 09:31:07
    Temat: Re: mBank - telefoniczni spamerzy
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-03-20, miumiu <a...@b...pl> wrote:

    [...]

    > A jak to sprawdziles? Bo od czasu RODO ciezko juz sprawdzic w google do kogo
    > nalezy jakis nr tel :)

    W przypadku osób prywatnych pewnie tak, ale firm?
    Jest mnóstwo baz w internecie, które wypełniają sami internauci.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 12. Data: 2019-03-25 02:50:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > On 2019-03-20, miumiu<a...@b...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > W przypadku osób prywatnych pewnie tak, ale firm?
    > Jest mnóstwo baz w internecie, które wypełniają sami internauci.

    Dokładnie tak. "Odebrać telefon", czy inne. Wrzucasz na Google'arkę i
    wyskakują różne strony z tym samym numerem i komentarzami użytkowników
    odnośnie dzwoniących z tego numeru.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/