  • 1. Data: 2015-02-28 22:18:58
    Temat: mBank scam popłakałem się
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    by ps11.m5r2.onet (Ota) with LMTP id AFDEEA3477961
    for <x...@p...onet.pl>; Sat, 28 Feb 2015 19:07:25 +0100 (CET)

    by mx.poczta.onet.pl (Onet) with SMTP id 3kvbL31bFFz51
    for <x...@p...onet.pl>; Sat, 28 Feb 2015 19:07:22 +0100 (CET)

    by 109.251.152.152 with ESMTP; Sat, 28 Feb 2015 19:56:40 +0200

    From: "MBank" <s...@i...com>
    To: <x...@p...onet.pl>
    Subject: Zweryfikuj konto mBank

    Szanowny uzytkowniku mBanku !

    Dostep do Twojego konta zostal zablokowany, powodem blokady jest
    nieautoryzowany dostep do rachunku oszczednosciowego.

    Ze wzgledu na duza ilosc wlaman do kont naszych klientow
    przeprowadzamy dodatkowa weryfikacje

    W celu weryfikacji prosimy o zalogowanie sie na konto mBank.
    Kliknij Tutaj aby sie zalogowac.

    http: // autoryzacja - mbank . com/

    Zespol mBank.

    Eto soobshcheniye svobodno ot virusov i vredonosnogo PO blagodarya
    Avast! Antivirus zashchita aktivna.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    zaszczita aktiwna

    buhahahaha buuuuuuuuuuuuuu hahahahaha

    zmarłem

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 2. Data: 2015-03-01 00:39:21
    Temat: Re: mBank scam popłakałem się
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Eto soobshcheniye svobodno ot virusov i vredonosnogo PO blagodarya
    > Avast! Antivirus zashchita aktivna.

    Doooobre ...... LOL

    Pozdro

  • 3. Data: 2015-03-01 16:56:11