  • 1. Data: 2018-01-16 16:25:42
    Temat: mBank ostrzega przed cyberatakami
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/budze
    t-domowy/ataki-na-klientow-mbank-bank-ostrzega-przed
    -oszustami/2yxg1c2

    Klienci kolejnego banku pod ostrzałem hakerów. Tym razem chodzi o mBank.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-01-16 17:49:56
    Temat: Re: mBank ostrzega przed cyberatakami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    d-oszustami/2yxg1c2
    >Klienci kolejnego banku pod ostrzałem hakerów. Tym razem chodzi o

    Kolejnego ?
    o ten mBank to ostatnio cos czesto chodzi.

    Liczba klientow, czy programistom zle placil ? :-)

    "W pierwszej kolejności przestępcy muszą pozyskać dane osobowe swojej
    ofiary, podszywając się pod klienta, kontaktują się z operatorem sieci
    w celu przekierowania połączeń przychodzących z numeru ofiary na swój
    numer telefonu.

    Kolejnym krokiem jest sparowanie aplikacji mobilnej z kontem klienta
    na urządzeniu należącym do przestępców poprzez podanie pozyskanych
    wcześniej danych osobowych oraz przechwycenie kodu autoryzacyjnego w
    wyniku włączonej u operatora sieci usługi przekierowania połączeń. "

    Hm, ta aplikacja mobilna odbiera telefony z banku ?
    Uprawnienie do dzwonienia ma

    J.