  • 11. Data: 2019-09-08 14:25:22
    Temat: Re: mBąk w formie (tzn. nie wychodzą z wariatkowa)
    Od: Kris <k...@g...com>

    Co do truskawek to polecam odmianę senga. Takie mama ogrodku. Na świeżo cukru nie
    potrzebują, w słoikach dosładzane jednak. A teraz właśnie z 4 kg czerwonych malin
    zerwałem i 1 kg żóltych. Właśnie zaczynam je zmieniać w sok;)

  • 12. Data: 2019-09-08 14:27:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    Co do truskawek to polecam odmianę denga. Takie mam w ogrodku. Na świeżo cukru nie

  • 13. Data: 2019-09-08 14:37:27
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kris <k...@g...com> writes:

> [...]
    potrzebują, w słoikach dosładzane jednak. A teraz właśnie z 4 kg czerwonych malin
    zerwałem i 1 kg żóltych. Właśnie zaczynam je zmieniać w sok;)

    Ale po grzyba piszesz to 5(?) razy.
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    QOTD:

  • 14. Data: 2019-09-08 14:49:30
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Echh, owoce świeże czy pomidory to w Bułgarii, u nas dopiero na następny rok po
    wyjeździe można zjeść (no chyba że jeżyny - te tylko w PL), po przyjeździe smakują
    jak tektura :(
    Do słoików cukier musi iść, żeby grzyby i bakterie dobić cukrzycą (np. dosłodzona
    galaretka pleśni nie złapie). Ostatnio się dowiedziałem, po co się słoiki odwraca,
    gdy się do nich wleje dżem i zakręci...
    A żeby nie było, że offtop totalny - na walkę z bankami potrzeba być zdrowym, bo to
    jak walka z wiatrakami ;>

  • 15. Data: 2019-09-08 14:52:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    Po grzyba 5 razy?
    Nowoczesny chciałem być i z telefonu spróbowałem posta wysłać. Cytatow zostawić się
    nie da i dodatkowo jakiś błąd mi wywalili i post się zdublował. Niby "usuń" dla dubli
    zrobiłem ale skoro widzisz te posty to znaczy że nie tylko brak cytowania jest
    problemem. Więc przepraszam za bałagan

  • 16. Data: 2019-09-08 15:03:29
    Od: Kris <k...@g...com>

    Co do jeżyn to poniżej moje. W tym roku oszalały chyba tak owocoują Wczoraj ok 2kg z
    tego krzaka zebralem.
    https://zapodaj.net/8cbebe1934824.jpg.html

  • 17. Data: 2019-09-08 19:28:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wow, ale super, wpadłbym na jeżynową wyżerkę. Późno dojrzewają, ale to w końcu
    wybrzeże (u żony na przedgórzu świętokrzyskim są gotowe na przełomie lipca i
    sierpnia, w Zbicznie w pierwszej połowie sierpnia - w tym roku zjadłem 3, ale były
    super - a w Bieszczadach też we wrześniu).

  • 18. Data: 2019-09-08 22:48:45
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-08 o 15:03, Kris pisze:
    > Co do jeżyn to poniżej moje. W tym roku oszalały chyba tak owocoują Wczoraj ok 2kg
    z tego krzaka zebralem.
    > https://zapodaj.net/8cbebe1934824.jpg.html

    Smaku mi narobiłeś :-(
    Na bazarkach to wszystkie owoce czymś wypryskane, żeby się nie psuły, a
    ludzie (może tylko ja) się trują.

    --
    animka

  • 19. Data: 2019-09-09 10:07:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Znów trolluję mBąk o kartę kredytową - taką niby do mkonta, choć to
    >g.. prawda, wcale nie trzeba mieć - bo w promo jest darmowe wydanie.

    Bo mbank troche przywiazany do powiazania karty z kontem.
    Automatyczna splata itp ...
    Hm, no i ST sie dla samej karty otworzy ?

    >I znów chcą PEŁNĄ historię konta za 6 miesięcy - i to jeszcze
    >przyniesioną na wydruku do oddziału.

    Wow. Sie pozmienialo, dawniej trzymali z dala od oddzialow :-)

    >Ciekawy jestem, czy dostanę tą kartę - jeśli tak, to poczekam
    >tydzień, aż wyślą, żeby mieć do kolekcji, i pójdę z "odstąpieniem od
    >umowy kredytowej podpisanej na odległość" - no chyba że >nie będą
    >tacy głupi, żeby umowę w ST wystawić, tylko każą pójść do oddziału...

    Karte pare dni wysylaja ... ciekawe czy zdazysz wypowiedziec, bo
    inaczej oplata lub 350zl wydatkow ?

    No chyba, zeby tak wypowiedziec za 3-5 dni, a karta byc moze i tak
    dojdzie :-)

    J.

  • 20. Data: 2019-09-09 11:03:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Ja gdybym chciał pożyczkę i bank by domagał się historii konta to
    >zrezygnowałbym że współpracy z takim bankiem. Ale ja inny musieć być
    >bo np truskawki cukrem...

    Ale co chcesz bankowi dac ?
    Bo jesli potrzebujesz pozyczke, to bank potrzebuje cie sprawdzic.

    J.