  • 21. Data: 2002-11-15 12:17:49
    Temat: Re: kupie karty bankomatowe z mBanku
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Monfeo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ar2fud$bup$1@news.tpi.pl...
    > ciekawe jakim sposobem mialbym wyplacic pieniadze przy uzyciu
    > przeterminowanej karty bankomatowej ?
    > zdradz ten sekret - siejesz zupelnie niepotrzebnie zamet

    Bardzo prosto.
    Karta ma identyczny numer jak ważna.
    W Internecie nie ma problemu podać właściwy rok, bo miesiąc się nie zmienia:-(

  • 22. Data: 2002-11-15 12:50:35
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    kartami do ekonta i emaxa itd. nie da sie placic w internecie
    a co do wirtualnej to skad mam niby wziac CVV2 ?

    no i sumie nawet nie wiem czy ekarta zachowuje poprzedni numer,
    a jesli nawet to na pewno nie zachowuje kodu... - jesli karta nie ma
    magnetycznego paska nawet - to u licha wydawano by nastepna ?
    o jakims ladowaniu karty wirtualnej przy pomocy hasel jednorazowych nie
    wspominajac

    Monfeo

  • 23. Data: 2002-11-15 22:10:27
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > kartami do ekonta i emaxa itd. nie da sie placic w internecie
    > a co do wirtualnej to skad mam niby wziac CVV2 ?

    Ale ja ci proponowałem złotego zębatego delfina, a nim się da wszędzie

  • 24. Data: 2002-11-18 13:20:17
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    nie ma problemu - mozecie spokojnie przejechac czyms ostrym po pasku
    magnetycznym:
    tak, aby nie dalo sie go wykorzystac (jesli to was uspokoi) ... no, ale
    oczywiscie tak by to co pozostanie mialo jakis wyglad a nie bylo kawalkiem
    pogietego i zdartego plastiku :)