  • 11. Data: 2002-11-15 09:46:46
    Temat: Re: kupie karty bankomatowe z mBanku
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    nie ryzykujesz niczym - tylko tym ze ujawnisz swoje imie i nazwisko
    (ktore mi tak naprawde na nic)
    zbieram karty i potrzebuje ich do kolekcji

    Monfeo

  • 12. Data: 2002-11-15 09:49:02
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    ciekawe jakim sposobem mialbym wyplacic pieniadze przy uzyciu
    przeterminowanej karty bankomatowej ?
    zdradz ten sekret - siejesz zupelnie niepotrzebnie zamet

    zbieram delfiny i oczekuje ze ktos za niewielka oplata powiekszy moja
    kolekcje

    Monfeo

  • 13. Data: 2002-11-15 09:50:09
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    A interesuja cie tylko delfinki?
    Mam jeszcze pare innych bo nie wyrzucalem

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2002-11-15 09:54:32
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    konto w mbanku mam - ale dorobilem sie delfinka do emaxa
    a kart z delfinkami w mbanku (zapewne sie zorientowales) jest wiecej
    rodzajow

    zalecaja zniszczyc ... to fakt
    przed jazda autem kaza sprawdzic poziom oleju - robisz to ?

    jesli macie jakies watpliwosci to po prostu nie odpowiadajcie na oferte
    jesli ktos chce sprzedac cos co nie ma dla niego zadnej wartosci, a ja za to
    zaplace - to fajnie
    jesli nie - trudno - znajdzie sie ktos inny ...

    Monfeo
    ps. dobrze ze mbank ma juz tylu klientow :)

  • 15. Data: 2002-11-15 10:03:46
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > zdradz ten sekret - siejesz zupelnie niepotrzebnie zamet
    >
    > zbieram delfiny i oczekuje ze ktos za niewielka oplata powiekszy moja

    No jakim sposobem to ty już wiesz najlepiej :)))))))))

  • 16. Data: 2002-11-15 10:09:19
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    zbieram tylko delfinki ... - karty na ktorych jest zdjecie delfinka lub
    rysunek = ksztalt
    moge kupic ich wiecej - bo wymienie na karty z innymi kolekcjonerami
    delfinkow na karty ktorych nie mam
    (w tej chwili posiadam jedynie w swojej kolekcji karte do emaxa - jesli
    chodzi o karty bankomatowe - bo telefonicznych mam kilkadziesiat :)
    )

  • 17. Data: 2002-11-15 10:14:53
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    nie mam zielonego pojecia,
    baaaaaaa jestem pewien ze tego nie da sie zrobic
    (pomijajac kwestie mojej uczciwosci) - gdybym byl az tak dobry w tej
    dziedzinie by potrafic zlamac kody i co tam jeszcze - to zarabialbym takie
    pieniadze, ze zapewne nie prosilbym o karty z delfinkami, tylko pozakladal
    sobie tyle kont ile bym chcial - inna sprawa ze zapewne nie mialbym wowczas
    konta w mbanku

    a realia sa niestety takie, ze jak na razie nie mam nawet szans na
    otrzymanie Gold-a :(
    no i jeszcze moze troche logiki - czy prowadzac jakis niecny proceder
    afiszowalbym sie z nim na newsach - to chyba graniczy juz z totalna glupota

    ale wierze ze stroisz sobie co najwyzej zarty - i sam nie wierzysz w to co
    piszesz :)

    pozdrawiam
    Monfeo

  • 18. Data: 2002-11-15 10:33:39
    Od: s...@o...pl

    tylko pozakladal
    > sobie tyle kont ile bym chcial - inna sprawa ze zapewne nie mialbym wowczas
    > konta w mbanku

    samo założenie wielu kont nie wystarczy - musiałbyś mieć na każdym z nich
    zdolność kredytową

  • 19. Data: 2002-11-15 10:39:33
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl>

    mialbym wtedy nie jedna a dwie zdolnosci:
    - kredytowa
    - i ta o ktora mnie podejrzewasz

    ;)

  • 20. Data: 2002-11-15 11:28:49
    Od: "Tomasz Skowroński" <t...@f...com.peel>

    Użytkownik "Monfeo" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jesli nie - trudno - znajdzie sie ktos inny ...
    >
    > Monfeo
    > ps. dobrze ze mbank ma juz tylu klientow :)

    Jeśli cię interesują tylko delfiny a nie tylna strona to zaproponuj
    ludziom że kupisz karty w których tylna strona jest starta
    papierem ściernym czyli bez paska megnetycznego i bez podpisu.

    To powinno uspokoić każdego.