  • 1. Data: 2014-07-22 08:01:32
    Temat: ktore banki daja z automatu darmowy euronet
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    witam jak w tytule
    ze znanych mi: mBank, PEKAO SA, Alior..
    co jeszcze?

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2014-07-22 09:28:54
    Temat: Re: ktore banki daja z automatu darmowy euronet
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "mierzvoj" napisał w wiadomości grup
    1.52.178...

    > witam jak w tytule
    > ze znanych mi: mBank, PEKAO SA, Alior..
    > co jeszcze?

    A to sa jeszcze banki, ktore nie daja wyplat we wszystkich bankomatach bez
    prowizji? Koszryatalem ostanio z 3 kart do rachunkow i wszystkie maja
    free... BZWBK, mBank, Sync.

    MK

  • 3. Data: 2014-07-22 11:05:20
    Od: "Piotr" <h...@y...com>

    Użytkownik "mierzvoj" napisał w wiadomości witam jak w tytule
    > ze znanych mi: mBank, PEKAO SA, Alior..
    > co jeszcze?

    ing, citi

  • 4. Data: 2014-07-22 15:17:43
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-07-22 11:05, Piotr wrote:

    > ing, citi

    Citek tylko od "One" w górę ...ale wtedy chyba wszystkie darmowe (w PL?)
    inaczej kasują zawsze po 1 zł za wypłatę + oczywiście cena karty...

    Pozdr,
    Koala

  • 5. Data: 2014-07-22 17:55:57
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2014-07-22 08:01, mierzvoj pisze:
    > witam jak w tytule
    > ze znanych mi: mBank, PEKAO SA, Alior..
    > co jeszcze?

    BPH.

    --
    __Tomaszek__GG:559642
    omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

  • 6. Data: 2014-07-22 21:40:20
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    > A to sa jeszcze banki, ktore nie daja wyplat we wszystkich bankomatach
    > bez prowizji? Koszryatalem ostanio z 3 kart do rachunkow i wszystkie
    > maja free... BZWBK, mBank, Sync.

    tak, ale mi chodzilo o te, ktore daja tylko wlasne i wlasnie euronet

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 7. Data: 2014-07-22 22:03:15
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-07-22 09:28, MK pisze:

    > maja free... BZWBK, mBank, Sync.

    BZWBK własne i PKO.

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 8. Data: 2014-07-22 22:04:38
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-07-22 17:55, TOMASZEK pisze:

    > BPH.

    Polbank miał w 2-funkcyjnej T-Mobile.
    Pewnie utrzymali w debetowych.
    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 9. Data: 2014-07-22 23:17:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J_K_K" lqmg26$1h05$...@a...netfront.net

    > BZWBK własne i PKO.

    http://www.bzwbk.pl/konta-bankowe/konta-standardowe/
    konto-godne-polecenia/konto-godne-polecenia-konto-in
    ternetowe.html
    0 zł za wypłatę ze wszystkich bankomatów w Polsce kartą MasterCard PAYBACK Multi

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-07-23 03:54:39
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    dwa lata temu BGŻ dawał darmowe euronety
    ale nie wiem czy nadal tak robi