  • 11. Data: 2019-04-11 10:32:54
    Temat: Re: konto ma byc BEZ
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 10 kwietnia 2019 21:20:09 UTC+2 użytkownik Majka napisał:

    > Który bank ma takie konto?

    A czy to konto ma być ze śmietanką?
    Echh, kobiety, nieba wam przychylić, to zaraz wyjdzie "teachers in space" (STS-51L
    [*])

    Ale że dziewczyna, co ma 5 kont, to pomożemy.
    Tylko podzieliłabyś się z grupą tym niecnym planem, jaki masz wobec tego konta -
    chyba że rzeczywiście chodzi o dawcę do krokodyla (co oczywiście pochwalane jest - a
    polecającego masz? Będzie dodatkowe 50zł).
    I warunki sprecyzuj - bo piszesz, że ma być bez wychodzenia z domu, a po oddziałach
    latasz.
    Czy to "bez wychodzenia" obejmuje również kuriera?
    Oraz jeszcze ważna sprawa dotycząca zamykania - czy zrobi to ktoś za Ciebie (np.
    właśnie krokodyl), czy jednak sama - i czy to też ma być bez wychodzenia z domu? Bo
    są takie banki, co pozwalają zdalnie założyć, ale zamknięcie tylko osobiście w
    oddziale, ew. pismo na adres korespondencyjny (ale są i takie, co wymagają podpisu
    notarialnie poświadczonego).
    Ale o zamykaniu poczytaj sobie u Jacka:
    https://jakdorobic.com/poradnik-jak-skutecznie-zamkn
    ac-konto-w-17-bankach-w-polsce/
    https://jakdorobic.com/kontynuacja-czyli-poradnik-ja
    k-skutecznie-zamknac-konto-w-kolejnych-14-bankach-w-
    polsce/

    Możliwości zaś takie:
    1) santander - oddział Cię oszukał, ale w tym banku tak jest, między oddziałami a
    infolinią/internetem jest jakaś straszna wojna.
    Zresztą po co tam chodzić, internetu nie masz?

    "konto jakie chcę" bez karty jest całkowicie darmowe - a można mieć bez karty.
    Konto założysz "zdalnie":
    - za pomocą wideorozmowy,
    - przelewem z: mBank, Pekao, alior/różowe T, Eurobank, Bank Spółdzielczy we Wschowie
    (fiu fiu ;), Raiffeisen Bank (tu chyba o aktualizacji zapomnieli - zresztą na tej
    liście jest też sam santander ;)
    - kurierem.

    Bardzo dobry bank na dawcę - już 2 razy przenosiłem z niego konto do krokodyla,
    właśnie czekam na dwie stówki za drugie przeniesienie :)

    2) mBank - nie ważne, że masz, możesz założyć drugie eKonto bez karty, będzie darmowe
    - a jak ma być zamknięte, to tylko jedno zamkną. Chyba że chodzi o rozwiązanie umowy
    "kompleksowej".
    Drugie otworzysz klikiem w ST.

    3) kantor aliora kantor.aliorbank.pl - też do założenia przelewem

    4) idea, getout - darmowe na pewno, pewnie kurierem się da, czy jakoś łatwiej - nie
    wiem.

    bnpp się nie nadaje, w tych nowych kontach nie ma darmowych - chyba że da się bez
    karty, ale nie testowałem.

  • 12. Data: 2019-04-11 11:09:17
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-04-10, Majka <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Mogę zrobić z tym kontem/na tym koncie NIC.

    [...]

    > Który bank ma takie konto?

    Jak to ma być konto "do niczego" to pewnie każdy bank, ale trzeba patrzeć
    w "konta oszczędnościowe" a nie w RORy.

    Taka BGŻ Optima np:
    https://www.bgzoptima.pl/

    mBank:
    https://www.mbank.pl/indywidualny/oszczednosci/ekont
    o-oszczednosciowe/

    Santander:
    https://santander.pl/konta-bankowe/konta-oszczednosc
    iowe/konta-oszczednosciowe.html

    itp. Numer konta jest, karty się zamówić nie da, zapewne 1 wypłata w miesiącu gratis.
    Czy w różnych bankach da się założyć konto oszczędnościowe bez ROR, tego nie wiem,
    ale niektórych zapewne się da.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2019-04-11 21:08:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q8n9oe$it6$...@n...news.atman.pl

    > O wilku mowa a wilk przysłał dzisiaj SMSem informację o tym, że
    > wczoraj wpłacił mi stówę... Zapewne poleconej osobie wpłacił pięć
    > dych...

    Wpłacił -- będzie na ZUS... [ale nie na dwa pełne miesiące...]

    > [myślę, że warto powiadomić prokuraturę o podejrzanej operacji --
    > kobieta chcę założyć konto i nic na tym nie zarobić!]

    [co tam 5 dych... trzeba jak najszybciej powiadomić prokuraturę!!!
    kobieta na pewno należy do grupy przestępczej!!! tyle teraz słychać
    o mafiach VATowskich i podobnych... po co jej tak drogie konta?!?
    kogo dziś stać na darmowe konto?! -- tylko przestępców!!!]

    Od ~tygodnia sprawdzam, po co mi SySyDy...
    [najpierw SATAnizm, teraz eSeSmany z Dojczlandii...]
    Przez jakiś czas SSD nie jest potrzebny... Daje się
    żyć spokojnie... Komputer hibernuje na HDD szybko
    i szybko budzi się... BTW -- choć mam 12 GiB RAMki,
    plik hibernacyjny zajmuje jedynie 4 GB!!! (reszta
    to kesze i pamięć GPU?!? -- toż mam dedykowany GPU
    z jego własną RAMką!!!) Rozumiem, że jest jakaś
    kompresja, ale żeby aż taka?!?!?!

    Mam też 1 GB RAMdysku, ale przeca ten RAMdysk też
    trzeba hibernować!!!

    Dlaczego w RAMce nie można kompresować tak skutecznie!??!

    Po co laptop ma aż 12 GiB obRAMkowania, skoro można
    zmieścić zawartość tej RAMki na 4 GB?!?!?!?!?!?!

    -=-

    Ale po kilku dniach wyczerpują się pokłady cierpliwości...
    HDD jest STALE zajęty, zwykle w 100%, co czyni używanie
    laptopa niezbyt miłym z uwagi na mroźne efekty...

    -=-

    Nie wiem, jak długo wytrzymam, ale raczej tęskno mi do
    powrotu używania SySyD...

    Dokładniej -- teraz 64W10 i część programów użytkowych
    czerpię z HDD, ale część nadal z SSD, a i tak lagowanie
    masakruje...

    Przeżyłem nawet ;) jakąś poważniejszą aktualizację 64W10
    na HDD... MASAKRA!!!

    -=-

    Na elektronicznym/półprzewodnikowym Evo mam 2 partycje
    z 64W10 a na mechanicznej Toshibie mam nadal 3, ale
    tylko środkowa jest klonem jednej z partycji Evo...
    Zamierzam wrzucić na Toshibę jeszcze jeden klon z Evo
    w miejsce którejś z obecnych partycji a jedną z Toshiby
    wywalić zupełnie, aby mieć 2 na Evo i 2 na Toshibie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 14. Data: 2019-04-11 21:11:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Jak to ma być konto "do niczego" to pewnie każdy bank,
    > ale trzeba patrzeć w "konta oszczędnościowe" a nie w RORy.

> [...]

    W BZWBKKKBSg oszczędny był płatny!!

    [po co jej to konto! na pewno do niecnych zadań!!!]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 15. Data: 2019-04-12 08:24:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Płatny tylko ten w walutach.

  • 16. Data: 2019-04-12 16:58:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Majka" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Oczywiście masz rację.
    >Przepraszam - to moja wina - zapomniałam podać, co już mam.
    >A mam już: nest bank, envelo pocztowy, przekorzystne w pekao sa,
    >inteligo (to jeszcze z bank gesellschaft berlin), mbank.
    >I tych nie chcę zamykać.

    Kolekcjonerka kont ?

    >Czy poza tymi wyżej wymienionymi kontami znajdę coś za darmo tak jak
    >opisałam w pierwszym poscie?
    >W moim mieście sa oddziały: Santander (dziś byłam - brak takiego
    >konta).

    No jak nie ma ?
    Kazdy bank musi oferowac konto podstawowe
    https://www.najlepszekonto.pl/podstawowy-rachunek-pl
    atniczy

    ale tobie nie przysluguje, bo masz juz inne.

    Ale Konto Jakie Chce tez jest bez oplat

    https://santander.pl/konta-bankowe/konta-standardowe
    /konto-jakie-chce/konto-jakie-chce.html

    >Są też: PKO BP, Alior, Pałucki bank spółdzielczy, BGZ/BNP (nie chcę
    >mieć z nimi nic wspólnego), Poczta-Envelo (już mam), Getin, Credit
    >Agricole (tu nie mogę).

    Alior tez sie reklamuje z darmowym.

    J.