  • 21. Data: 2018-09-03 22:18:38
    Temat: Re: konta w wielu bankach
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Żeby banki więcej na mnie zarobiły?

    > Na mnie nic nie zarabiają

    A ja nie mam nic przeciwko temu, żeby na mnie zarabiały. Bylem tylko
    nawet 1 grosza nie musiał zapłacić, a wręcz przeciwnie - to ja mam
    zarobić na korzystaniu z usług banku.
    A banki niech sobie na mnie zarabiają, naprawdę nie mam nic przeciwko
    tremu. Nie jestem z pisu. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 22. Data: 2018-09-03 22:19:09
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-03 o 21:31, Kamil Jońca pisze:
    > nie. Ale zawsze może pójść coś nie tak. Jeśli koszt zabezpieczenia nie
    > jest wysoki (no bo w końcu ile kosztuje 2 czy 3 konta?) to czemu tego
    > nie zrobić. W imię jakiejś ideologii?

    Nie o ideologię tu chodzi a o skuteczność tego zabezpieczenia.

    Skoro ryzyko jest tak duże jak tu piszecie to decydowanie się na
    półśrodki (kolejne karty) jest delikatnie mówiąc _nie mądre_ :-)

    > Nie. Ty się chcesz przyp....ć. To widać z Twoich postów, nie tylko w tym
    > wątku.

    Wycieczki osobiste?
    Już teraz zbrakło argumentów na wspieranie ideologii "mnożenia bytów
    ponad miarę"? :-)

    > Hm. Nie zdarzyło mi się czekać 3 dni na przyjście przelewu[1], ale ja
    > truskawki cukrem.

    Szczęściarz :-)

    A jak się zdarzy to Twoim "capaneum" będzie robienie drugiego przelewu
    tak na wszelki wypadek? :-

    > Znowu udajesz, że nie rozumiesz. Podpowiem: w tym akapicie nie chodziło
    > o 'dywersyfikację' tylko o wnioskowanie na podstawie "mi sie nie
    > zdarzyło"

    To schodzimy na niższy poziom.

    Mogę spokojnie napisać że nigdy nie miałem problemu z kartą i w
    najbliższej przyszłości nie będę miał.

    Wyeliminowałem takie problemy kompleksowo i dogłębnie.

    NIE MAM KARTY ;-)

    > KJ
    >
    > [1] - acz mogę się domyślić, że chodzi weekend.

    PS. A to w weekendy ludzie/komputery nie działają a dzieci nie trzeba
    karmić w XXI wieku?

  • 23. Data: 2018-09-03 22:28:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-03 o 22:18, Akarm pisze:

> [...]
    > zarobić na korzystaniu z usług banku.
    > A banki niech sobie na mnie zarabiają, naprawdę nie mam nic przeciwko

    Jeśli w XXI wieku ;-) usługa/produkt bankowy jest aż tak ułomny że
    dobrze jest / warto / nieodzowne jest (niepotrzebne skreślić) posiadanie
    kilku takich usług w obawie przed ich "awarią" to trochę chyba coś jest
    nie halo.

    ZARABIA, NIE ZARABIA... kwestie dyskusyjne i indywidualne.

    WAŻNE że NIE DZIAŁA jak tu wielu przestrzega.

  • 24. Data: 2018-09-03 23:16:50
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > Czy to dużo bezpieczniejsze?
    > Jaka to różnica, czy masz jedno hasło do wszystkich banków - czy też różne hasła,
    ale wszystkie chronione jednym wspólnym do Keepassa?

    Ataki wycelowane w klientów banków są łatwiejsze do przeprowadzenia
    i dają lepsze efekty, pewnie dlatego są tak powszechne w przeciwieństwie
    do ataków na użytkowników keepass'a.

  • 25. Data: 2018-09-04 00:15:40
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    > Inna sprawa to loginy - tam, gdzie są aliasy, jest łatwiej, ale z połowa ma tylko
    możliwość cyfrowego.
    > Obecnie mam 12 instytucji finansowych - 10,5 banku (to 0,5 to oranżada - bo mam też
    mBąk) oraz curve.

    He he ... zmobilizowałes mnie do policzenia
    i też mam aktywnych 12 (banków) + Revoluta
    - było 13 ale ostatnio pożegnałem się definitywnie z Raifim.
    Następny do odstrzału będzie Envelo i chyba krokodyl.

    Jeszcze mnie nie widzieli np. w BOS-iu - ale póki co, nic mnie tam nie
    ciągnie :D

  • 26. Data: 2018-09-04 01:10:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    z <...@...pl> writes:

    > Nie o ideologię tu chodzi a o skuteczność tego zabezpieczenia.
    >
    > Skoro ryzyko jest tak duże jak tu piszecie to decydowanie się na
    A gdzieś ktoś napisał, że jest duże?

    > półśrodki (kolejne karty) jest delikatnie mówiąc _nie mądre_ :-)

    Dlaczego półśrodki? Zwielokrotnianie systemów (np. w lotnictwie) aby
    zwiększyć niezawodność też sie praktykuje. Też niejaki "z" napisze że to
    niemądre? Przedstawiając jako dowód swoje "Głębokie Przekonanie" (C) i nic
    więcej?

    > Wycieczki osobiste?
    > Już teraz zbrakło argumentów na wspieranie ideologii "mnożenia bytów
    > ponad miarę"? :-)
    1. To było odniesienie się do "chcę zrozumieć" (mimo, że nie chcesz)
    2. Tylko w Twojej opinii jest "ponad miarę"

    > Szczęściarz :-)
    >
    > A jak się zdarzy to Twoim "capaneum" będzie robienie drugiego przelewu
    > tak na wszelki wypadek? :-
    Nie. Zgadnij dlaczego.

> [...]
    > najbliższej przyszłości nie będę miał.
    >
    > Wyeliminowałem takie problemy kompleksowo i dogłębnie.

    Tym bardziej wnioskowanie nieuprawnione.

    > PS. A to w weekendy ludzie/komputery nie działają a dzieci nie trzeba
    > karmić w XXI wieku?
    Raczej chodzi o zaszłości historyczne w np. prawie. (Nie tylko tym
    bankowym.)

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Horses are forbidden to eat fire hydrants in Marshalltown, Iowa.

  • 27. Data: 2018-09-04 06:31:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 17:09:29 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski
    napisał:

    > Śmiać się możesz, póki nie zgubisz portfela albo coś się w banku nie pochrzani, a
    Ty akurat kasy będziesz potrzebował itp.

    Takie sytuacje moga sie zdarzyc oczywiscue ale i bez posiadania 12 kart/kont w 12
    bankach można sobie poradzić

    > Średnio inteligentny matoł, jeśli się nie boi, to jeśli już opanuje jeden bank, to
    opanowanie drugiego zajmie mu 10% tego czasu.

    Tylko po co?

    > I wszystko darmowe i bez zawracania głowy - nie biorę takich promocji, które
    zmuszałyby mnie do jakiegokolwiek korzystania z usług banku ponad takie, z jakich i
    tak korzystam - jakbyś miał się czepiać, to naprawdę nie ma wielkiej różnicy między
    spłacaniem jednej i 6 KK.

    Pomijając to że jak wynika z Twoich postów na grupie piszesz kilka reklamacji
    tygodniowo.
    No chyba że to też takie hobby albo ragzaj zarobk(otrzymanie gadżetów z nieaktalnym
    logo;))

    >Zaś ogólnie sprawia mi to przyjemność i jest formą hobby i zabawy.

    Jak tak to ok- kazdy Swój czas marnotrawi wg swego uznania

    > A już najfajniej, jak można zrobić taki numer - dostajesz >nagrodę za wzięcie KK,
    po miesiącu rezygnujesz - i z banku >dzwonią, że jak nie zrezygnujesz, to dostaniesz
    jeszcze ?>stówkę. Ostatnio dwa razy. Zobaczymy, czy da się tutaj >iterować ; I kto tu
    na kim zarabia? ;P

    Jeszcze zadzwonić mozna i pożebrać o kolejną obiecując wycofanie wypowiedzenia czy
    spełnienie jakiś innyh warunków.

  • 28. Data: 2018-09-04 06:34:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 21:40:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > nie. Ale zawsze może pójść coś nie tak. Jeśli koszt zabezpieczenia nie
    > jest wysoki (no bo w końcu ile kosztuje 2 czy 3 konta?) to czemu tego
    > nie zrobić. W imię jakiejś ideologii?

    Ale tu jest dyskusja z człowiekiem który zabezpiecza się 12 bankmi
    To juz normalne nie jest;)

  • 29. Data: 2018-09-04 06:37:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 3 września 2018 21:42:18 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Jedziesz na stacje
    > tankujesz auto za 250 zł
    > wyciągasz karte i chcesz zapłacić
    > karta nie działa gotówki masz 200 zł
    > co wtedy robisz?

    Nawet bez portfela z wypełnionego gotówka i 12 karatami to też zaden wielki problem
    Stacje paliw mają stowsowne procedury na taka okoliczność
    Kilka razy w ciągu ostatnich lat zdażyło mi się wjechac na lokalną stacje zatankować
    i okazało się ze portfel w domu został.

  • 30. Data: 2018-09-04 08:57:44
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 4 września 2018 06:37:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Kilka razy w ciągu ostatnich lat zdażyło mi się wjechac na lokalną stacje
    zatankować i okazało się ze portfel w domu został.

    O, i co wtedy robią?
    Bez złośliwości, ciekawy jestem, a samochodu nie użytkuję.
    Pierwsze, co przyszło mi na myśl, to zostawienie dowodu w zastaw, ale portfel w domu
    przecież został - chyba że dowód czy prawo jazdy osobno nosisz, albo dowód
    rejestracyjny - ale prawka czy dowodu rejestracyjnego też w zastaw nie zostawisz,
    żeby do domu pojechać.
    Stacja lokalna, więc można się znać - ale to żadna "procedura" i na innej stacji niż
    lokalna nie zadziała.
    Więc jak to rozwiązują?