  • 1. Data: 2014-09-27 21:16:49
    Temat: karta z wlasna grafika
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    Ave!

    Szukam oferty na kartę z własną grafiką... ING ma coś takiego, ale tylko
    dla debetowej do konta, a mnie bardziej interesuje kredytowa.

    Ktoś coś takiego oferuje?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2014-09-27 21:33:28
    Temat: Re: karta z wlasna grafika
    Od: RobertS <a...@g...com>

    > Szukam oferty na kart� z w�asn� grafik�... ING ma co� takiego, ale tylko
    >
    > dla debetowej do konta, a mnie bardziej interesuje kredytowa.
    >

    > Ktoďż˝ coďż˝ takiego oferuje?

    kiedyś Fortis miał takie karty w ofercie...
    jednak po przejęciu chyba wypadły

  • 3. Data: 2014-09-28 11:29:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 27.09.2014 21:33, RobertS pisze:

    > kiedyś Fortis miał takie karty w ofercie...
    > jednak po przejęciu chyba wypadły

    Ano miał. A teraz nie ma ani Fortisa, ani jego oferty w nowej marce.