  • 1. Data: 2017-04-03 13:11:08
    Temat: kantory - transakcje społecznościowe
    Od: a...@g...com

    przed chwilą kupiłem Euro w pewnym popularnym kantorze internetowym, po bardzo
    atrakcyjnej cenie, w trybie transakcji społecznościowej (pierwszy raz w ten sposób)
    czyli od drugiego użytkownika kantoru, zero jakichkolwiek opłat, i nasunęło mi się
    takie pytanko - jaki właściwie ten kantor ma zysk z takich jak ja użytkowników?

  • 2. Data: 2017-04-03 21:14:30
    Temat: Re: kantory - transakcje społecznościowe
    Od: Szymon <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-03 o 13:11, a...@g...com pisze:
> [...]
    takie pytanko - jaki właściwie ten kantor ma zysk z takich jak ja użytkowników?

    Zyskiem jest klient, który się zalogował, podał dane i jest z transakcji
    zadowolony. Dziś to "inwestycja", która jutro może przynieść zysk
    finansowy. Oto bowiem, gdy chcesz kupić 1000 czy 2000 jednostek waluty -
    skorzystasz ze zlecenia społecznościowego, ale gdy już będziesz
    potrzebował 50.000 to nie dasz rady tak wymienić takiej kwoty. Wówczas
    zrobisz to bezpośrednio z kantorem. I to jest ich zysk.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-04-04 03:09:37
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    a...@g...com wrote:

> [...]
    > jakichkolwiek opłat, i nasunęło mi się takie pytanko - jaki właściwie ten
    > kantor ma zysk z takich jak ja użytkowników?

    Zapłaciłeś operatorowi tego serwisu prowizję - lub jeżeli jesteś nowym
    klientem, to do pierwszej operacji (lub do pewnego obrotu) nie masz tej
    prowizji.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2017-04-04 11:19:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Szymon napisał w wiadomości
> [...]
    >zero jakichkolwiek opłat, i nasunęło mi się takie pytanko - jaki
    >właściwie ten kantor ma zysk z takich jak ja użytkowników?

    Prowizja jest, a przynajmniej tak sie wydaje.

    Dodatkowy - klienci trzymaja tam pieniadze przez pewien czas, i te
    pieniadze procentuja - o ile na walutach/koncie obrotowym z taka
    iloscia przelewow, daje sie jakis procent uzyskac ...

    J.

  • 5. Data: 2017-04-05 00:25:00
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > pieniadze procentuja - o ile na walutach/koncie obrotowym z taka
    > iloscia przelewow, daje sie jakis procent uzyskac ...

    O ile się orientuję - aczkolwiek nie potrafię podać źródła - widnieje w
    przepisach zakaz trzymania tego typu środków na rachunku oprocentowanym.

    Jedynym ewentualnym zyskiem operatora tego typu serwisów jest możliwość
    negocjacji zniżek w obsłudze w danym banku ze względu właśnie na to jak dużo
    środków sobie leżakuje na tych kontach. Niby jest to jakiś zysk dla takiego
    operatora ale to jednak nie to samo co czyste złotówki spływające w ramach
    oprocentowania.

    --
    Wysłane z pola.