  • 51. Data: 2019-10-12 22:39:24
    Temat: Re: jaki kredyt na mieszkanie?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    lennium/
    awaryjnych sytuacjach może się przydać :)

    > Interesujace bardzo. Nie dosc, ze moze sie przydac, to jeszcze mozna
    > co miesiac na konto oszczednosciowe przelac i zarobic :-)
    >
    > Tylko w cenniku jeden zapis: prowizja za odnowienie limitu 2.49% nie
    > mniej niz 69 zl.
    >

    > J.

    Ale Twój Przedpiśca pisze chyba o czymś innym.
    kJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Youth is such a wonderful thing. What a crime to waste it on children.

  • 52. Data: 2019-10-13 00:31:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Oct 2019 22:39:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    w awaryjnych sytuacjach może się przydać :)

    > Ale Twój Przedpiśca pisze chyba o czymś innym.

    Chyba o tym samym.
    Limit kredytowy, bez prowizji za udzielenie ... ale czy bez oplaty za
    odnowienie ? Po roku ?

    J.

  • 53. Data: 2019-10-13 18:12:32
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-12 o 16:19, J.F. pisze:

    > Z KK tak samo.

    nie, spłaca się raz w miesiącu (wcześniej nie ma sensu), podstawa aby
    zawsze spłacić 100%, wtedy jest gratis, ale większość posiadaczy KK tak
    nie robi

    > Tylko ze KK "darmowa", a limit zazwyczaj platny ...

    jedno i drugie może być darmowe w pierwszym roku, później albo wolumen
    albo liczba transakcji na KK a w ror opłata za odnowienie

    > Ale kolega i tak chce kupic mieszkanie, na cokolwiek to moze wydac
    > inne pieniadze.

    na mieszkanie to się bierze kredyt hipo, no chyba że się nie da

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 54. Data: 2019-10-13 18:13:22
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-12 o 16:29, b...@g...com pisze:

> [...]
    > w Mille 7 dni w miesiącu bez odsetek (za darmo). Niby niedużo, ale zapewniam, że w
    awaryjnych sytuacjach może się przydać :)

    to jest jeden z tych dobrych wyjątków, ale z konta trzeba aktywnie
    korzystać, bo będzie płatne

    w każdym razie mam i sobie chwalę, limitu nie potrzebuję

  • 55. Data: 2019-10-13 18:14:26
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-12 o 22:05, J.F. pisze:

    > Interesujace bardzo. Nie dosc, ze moze sie przydac, to jeszcze mozna
    > co miesiac na konto oszczednosciowe przelac i zarobic :-)

    i ile zarobisz?
    przy BARDZO wysokim limicie może naście złotych

    > Tylko w cenniku jeden zapis: prowizja za odnowienie limitu 2.49% nie
    > mniej niz 69 zl.

    więc po roku składasz rezygnację i albo zadzwonią i ciekawą propozycją
    albo szukasz okazji w innym banku

  • 56. Data: 2019-10-14 12:44:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Sierant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >i ile zarobisz?
    >przy BARDZO wysokim limicie może naście złotych

    Takiego frankowicza to i nascie zl od banku cieszy :-)

    No, przy 100k wychodzi mi 42 lub 49 zl co miesiac.

    >więc po roku składasz rezygnację i albo zadzwonią i ciekawą
    >propozycją albo szukasz okazji w innym banku

    Albo zapominasz i bank zgarnia 2490 zl (od 100k :-))

    J.

  • 57. Data: 2019-10-14 16:48:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Sierant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >nie, spłaca się raz w miesiącu (wcześniej nie ma sensu), podstawa aby
    >zawsze spłacić 100%, wtedy jest gratis, ale większość posiadaczy KK
    >tak nie robi

    Mowimy w kontekscie kredytu dlugoterminowego ... wplynie pensja,
    mozesz splacic czesc zadluzenia KK, i odsetki beda mniejsze.

    >jedno i drugie może być darmowe w pierwszym roku, później albo
    >wolumen albo liczba transakcji na KK a w ror opłata za odnowienie

    No wlasnie - w KK jest duza szansa na zwolnienie z oplaty ... a w
    limicie raczej mala.

    >na mieszkanie to się bierze kredyt hipo, no chyba że się nie da

    No i dokladnie o tym mowie - wziac ten kredyt hipo, nie kombinowac
    inaczej.
    Ogolnie najtanszy ... choc jakby naprawde mial okazje splacic np po 2
    latach ?

    Celowac w promocje "bez prowizji" :-)

    J.

  • 58. Data: 2019-10-15 08:57:33
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 12:44, J.F. pisze:

    > Albo zapominasz i bank zgarnia 2490 zl (od 100k :-))
    >
    > J.

    jak zapomnisz to bank "wygrał", o takich rzeczach trzeba pamiętać, to
    chyba jasne

  • 59. Data: 2019-10-15 09:00:49
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 16:48, J.F. pisze:

    > Mowimy w kontekscie kredytu dlugoterminowego ... wplynie pensja, mozesz
    > splacic czesc zadluzenia KK, i odsetki beda mniejsze.

    pensja nie będzie wpływać na konto KK, za każdym razem trzeba to ręcznie
    zrobić, dużo zabawy

    > No wlasnie - w KK jest duza szansa na zwolnienie z oplaty ... a w
    > limicie raczej mala.

    1. jak masz wysoki i korzystasz to można powalczyć o
    zmniejszenie/zwolnienie, a jak nie to przenosisz do innego banku

    > No i dokladnie o tym mowie - wziac ten kredyt hipo, nie kombinowac inaczej.
    > Ogolnie najtanszy ... choc jakby naprawde mial okazje splacic np po 2
> [...]

    tak, i to wcale nie muszą być promocje, niektóre banki (wyższa marża)
    mają kredyt hipo z 0% prowizji w standardzie

    generalnie jeżeli kredyt hipo (brany np. na 30 lat) ma zostać spłacony w
    ciągu 8-10 lat to opcja bez prowizji jest lepsza, jeżeli na dłużej to
    niższe raty "pochłoną" zapłaconą wcześniej prowizję, nawet biorąc pod
    uwagę zmianę wartości pieniądza w czasie

  • 60. Data: 2019-10-15 09:06:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 Oct 2019 09:00:49 +0200, Robert Sierant napisał(a):

    > pensja nie będzie wpływać na konto KK, za każdym razem trzeba to ręcznie
    > zrobić, dużo zabawy

    Zawsze mozna zlecenie stale.

    > 1. jak masz wysoki i korzystasz to można powalczyć o
    > zmniejszenie/zwolnienie, a jak nie to przenosisz do innego banku

    Ale ...
    -ile bankow ma promocje na limit bez prowizji ?
    -ile bankow da ci limit powiedzmy 80 tys, wiedzac, ze masz juz limit
    100k ?
    Kredyt konsolidacyjny dadza bardzo chetnie ... ale czy nie hipo?
    I czy promocja na prowize jest ?

    J.