  • 1. Data: 2019-04-28 17:43:32
    Temat: ideabank - lokaty NR1 z marca
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Kojarzycie czy w ideabanku lokaty NR1 z drugiej połowy marca na 3M
    2,90% pozwalają na zerwanie bez utraty odsetek? Nie mogę nigdzie tej
    informacji znaleźć w potwierdzeniach lokaty.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2019-04-28 21:54:23
    Temat: Re: ideabank - lokaty NR1 z marca
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2019 17:43:32 +0200, WAM napisał(a):
    > Kojarzycie czy w ideabanku lokaty NR1 z drugiej połowy marca na 3M
    > 2,90% pozwalają na zerwanie bez utraty odsetek? Nie mogę nigdzie tej
    > informacji znaleźć w potwierdzeniach lokaty.

    Wydaje mi sie, ze NR1 nigdy nie pozwalala na zerwanie.
    Pozwalala Beztroska, ale w marcu to ona miala 2.3%.

    No i pozwalala "Nowe Srodki", ale tu uwaga - niedawno przestala,
    tak jakos dyskretnie zmienili, tzn nie musieli sie chwalic, ot w
    pewnym momencie przestalo sie pojawiac "mozliwosc zerwania".
    Mozna sie bylo naciac.

    W jednym z plikow potwierdzenia to bedzie opisane - tzn co w razie
    zerwania.

    J.

  • 3. Data: 2019-05-01 22:18:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 28 Apr 2019 21:54:23 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wydaje mi sie, ze NR1 nigdy nie pozwalala na zerwanie.
    Tez mi sie tak wydawalo ale potrzebowalem potwierdzenia.

    >W jednym z plikow potwierdzenia to bedzie opisane - tzn co w razie
    >zerwania.
    W tym co przychodzi na maila po zalozeniu lokaty (i kasuje na biezaco)
    czy w tym co moge pobrac z ST (i tam nie widze tej informacji).

    WAM

  • 4. Data: 2019-05-02 09:01:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 01 May 2019 22:18:41 +0200, WAM napisał(a):

    > Tez mi sie tak wydawalo ale potrzebowalem potwierdzenia.

    > W tym co przychodzi na maila po zalozeniu lokaty (i kasuje na biezaco)
    > czy w tym co moge pobrac z ST (i tam nie widze tej informacji).

    W tym z e-maila.

    J.