  • 1. Data: 2022-06-22 13:29:04
    Temat: getin miało być 6% na koncie oszczędnościowym
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

    wchodzę w konto i widzę że jest 0,05%
    miało być 6% na nowe środki, trzeba reklamować?
    bo na 0,05% to nie ma sensu tam wpłacać

  • 2. Data: 2022-06-22 13:36:30
    Temat: Re: getin miało być 6% na koncie oszczędnościowym
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2022 13:29:04 +0200, zlotowinfo wrote:
    > wchodzę w konto i widzę że jest 0,05%
    > miało być 6% na nowe środki, trzeba reklamować?
    > bo na 0,05% to nie ma sensu tam wpłacać

    Mozesz probowac, ale zapewne chodzi o promocje na nowe srodki

    https://www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/oszcze
    dnosci/konto-oszczednosciowe.html

    czytaj regulamin.

    A - i chyba oni sa dzien spoznieni - jak dzis wlałeś nowe srodki,
    to sie jutro pojawi info.

    J.

  • 3. Data: 2022-06-22 13:45:52
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...com>

> [...]
    dnosci/konto-oszczednosciowe.html

    > czytaj regulamin.
    >
    > A - i chyba oni sa dzien spoznieni - jak dzis wlałeś nowe srodki,

    nowe konto, nic jeszcze nie wlałem,
    bo jak taki procent, to szkoda zachodu

  • 4. Data: 2022-06-22 13:51:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2022 13:45:52 +0200, zlotowinfo wrote:
    dnosci/konto-oszczednosciowe.html

    > nowe konto, nic jeszcze nie wlałem,
    > bo jak taki procent, to szkoda zachodu

    Bo sie trzeba zalapac na promocje, albo korzystac z lokat.

    J.