  • 1. Data: 2007-12-27 12:45:35
    Temat: gdzie konto w dolarach Australijskich
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    przyjaciel prosil zeby mu poszukac, ktory bank w Polsce
    prowadzi konto w AUD - moze przypadkiem ktos wie?
    *** blad ***

  • 2. Data: 2007-12-27 14:53:33
    Temat: Re: gdzie konto w dolarach Australijskich
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > przyjaciel prosil zeby mu poszukac, ktory bank w Polsce
    > prowadzi konto w AUD - moze przypadkiem ktos wie?
    > *** blad ***

    Obawiam sie, ze zaden polski bank. Jezeli w gre wchodzi duza suma to pewnie
    moga zrobic taka indywidualna oferte, ale watpie, zeby mozna bylo wplaca i
    wyplac w gotowce, bo w naszym regionie to dosc egzotyczna waluta.

  • 3. Data: 2007-12-28 09:49:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Krzysztof"

> [...]
    > pewnie moga zrobic taka indywidualna oferte, ale watpie, zeby mozna
    > bylo wplaca i wyplac w gotowce, bo w naszym regionie to dosc

    chodzilo raczej o drobniejsze wplaty przez pewien czas, ale pewnie
    trzeba je bedzie robic z przewalutowaniem na konto w USD
    bo ja tez nie znalazlem konta w AUD
    *** blad ***

  • 4. Data: 2007-12-29 23:09:14
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    blad napisał(a) w wiadomości: ...

    >chodzilo raczej o drobniejsze wplaty przez pewien czas, ale pewnie
    >trzeba je bedzie robic z przewalutowaniem na konto w USD
    >bo ja tez nie znalazlem konta w AUD

    Jeżeli przewalutowanie to dlaczego nie bezpośrednio na PLN?
    Arek

  • 5. Data: 2007-12-30 18:12:11
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Arek"

    > Jeżeli przewalutowanie to dlaczego nie bezpośrednio na PLN?

    zeby przewalutowac w przyszlosci po lepszym kursie :-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2007-12-31 01:05:52
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    blad napisał(a) w wiadomości: ...

    >zeby przewalutowac w przyszlosci po lepszym kursie :-)

    Poważnie? Warto grać na spadek złotówki lub wzrost AUD?
    To może wygodniej jakieś konto w Australii a potem jak się
    zbierze więcej przerzucić do Polski?
    Arek

  • 7. Data: 2008-02-07 02:31:52
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

    blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_sezam.pl> wrote:

    > chodzilo raczej o drobniejsze wplaty przez pewien czas, ale pewnie
    > trzeba je bedzie robic z przewalutowaniem na konto w USD
    > bo ja tez nie znalazlem konta w AUD

    To niech wplaca do Australii, otworzy sobie konto przez telefon :)

    Np. tutaj - www.cba.com.au

    F.

  • 8. Data: 2008-02-07 08:50:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <f...@s...poczta.onet.pl>
    > To niech wplaca do Australii, otworzy sobie konto przez telefon :)
    >
    > Np. tutaj - www.cba.com.au

    sprawdzilem - to tylko dla tambylców lub ludzi ktorzy planują
    sie tam osiedlic
    *** blad ***

  • 9. Data: 2008-02-15 02:18:24
    Od: f...@s...poczta.onet.pl

    blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_sezam.pl> wrote:
    > Użytkownik <f...@s...poczta.onet.pl>

    > sprawdzilem - to tylko dla tambylców lub ludzi ktorzy planują
    > sie tam osiedlic

    Ale chyba nie musi im mowic ze nie ma zamiaru :)

    Jest jeszcze anz.com.au - ten zaklada korespondencyjnie, ale
    nie wiem jakie trzeba miec zamiary :)

    F.