  • 1. Data: 2003-11-27 13:34:51
    Temat: eKarty w mBanku
    Od: "Pablo" <m...@o...pl>

    Witam,

    Mam zamiar zamówić jedną z eKart oferowanych przez mBank.Czy możecie którąś
    z nich szczegłonie polecić odnośnie korzyści jakie daje przy dokonywanych
    zakupach.Proszę też o oinie uzytkowników.

    pozdrawiam grupowiczów

  • 2. Data: 2003-11-27 17:35:21
    Temat: Re: eKarty w mBanku
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Pablo"

> [...]
    > z nich szczegłonie polecić odnośnie korzyści jakie daje przy dokonywanych
    > zakupach.Proszę też o oinie uzytkowników.

    Mam eM eKartę i bardzo sobie chwalę. Kupuję ksiązki i płyty głównie w
    merlin.pl, a eM eKarta daje tam 10% rabatu do końca roku i 5% do
    października przyszłego roku (promocja jest przedłużona na kolejny rok).

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2003-11-27 18:01:18
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Pablo napisał(a):

> [...]
    > z nich szczegłonie polecić odnośnie korzyści jakie daje przy dokonywanych
    > zakupach.Proszę też o oinie uzytkowników.

    Ja tam zamawiałem standardową, ale są tam w ofercie jakieś karty specjalne,
    np. do księgarni internetowej Merlin. Dzięki takiej karcie możesz liczyć na
    jakiś rabacik. Mnie to specjalnie nie interesuje bo generalnie mało kupuję
    w sieci

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 4. Data: 2003-11-27 18:10:46
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Mnie to specjalnie nie interesuje bo generalnie mało kupuję
    > w sieci

    To po co Ci w ogóle ekarta????

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-11-27 19:04:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Glenn napisał(a):

    > To po co Ci w ogóle ekarta????

    Do zakupów w sieci. To chyba oczywiste :)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2003-11-27 19:31:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Do zakupów w sieci. To chyba oczywiste :)

    Przecież napisałeś, że nie kupujesz w necie ;-))) ?

  • 7. Data: 2003-11-27 20:02:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Glenn napisał(a):

    > Przecież napisałeś, że nie kupujesz w necie ;-))) ?

    Coś cienko Ci idzie czytanie ;)

    Napisałem, że kupuję mało a nie że nie kupuję :)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2003-11-27 20:12:15
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Coś cienko Ci idzie czytanie ;)
    >
    > Napisałem, że kupuję mało a nie że nie kupuję :)

    Nie trzymam przeczytanych postów - pisałam z pamięci - sorki ;-))) No, ale
    skoro "mało", to też ekarta jest średnio potrzebna ;PPP