  • 11. Data: 2019-05-09 22:25:22
    Temat: Re: dowód osobisty w aplikacji
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 09.05.2019 o 20:21, RobertS pisze:

    > dobrze, gdyby w apce było prawo jazdy (i ew. dowód rejestracyjny), wtedy
    > nie musiałbym już portfela nosić

    https://www.pcworld.pl/news/mPojazd-dowod-rejestracy
    jny-karta-pojazdu-i-OC-w-telefonie,413335.html?utm_s
    ource=mail&utm_campaign=newsletter%20-%20pc%20world&
    utm_medium=aktualnosci%20pc%20world%20(html)&hideuse
    r=e4814965a0269e8495e2a98bc3ec0a1b

  • 12. Data: 2019-05-10 09:48:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-05-09 o 20:21, RobertS pisze:

    > w którym banku byłeś?

    Santander.
    Ale u "mojej" konsultantki, ;)

    > możesz mieć tylko telefon i zapłacisz/wypłacisz + możesz się zweryfikować
    >
    > dobrze, gdyby w apce było prawo jazdy (i ew. dowód rejestracyjny), wtedy
    > nie musiałbym już portfela nosić

    Prawa Jazdy nie ma.
    Dowody rejestracyjne mi się zainstalowały, łącznie z informacjami o
    badaniach technicznych i ubezpieczeniach.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 13. Data: 2019-05-10 12:14:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 9 maja 2019 20:50:25 UTC+2 użytkownik mk napisał:

    > DR jest.

    Zainstalowałem sobie mObywatel
    I jest tam mój dowód osobisty oraz dwa samochody i ich dane(dowód rejestracyjny,
    karta pojazdu itp)
    Są tam dwa auta:
    -Peugeot które mam i używam
    -Audi które sprzedałem jakieś 12 lat temu i raczej zgłosiłem sprzedaż do wydziału
    komunikacji

    Co najdziwniejsze to że w usłudze:
    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz
    widzę 3 auta
    -Peugeota którego używam
    -Renault które kupiłem jesienią ub roku ale do dzisiaj nie przerejestrowałem na
    siebie
    -FSO1500 którego nie ma już od daaaawna ale faktycznie mogłem nie zgłosić sprzedaży

    Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na
    obywatel.gov

  • 14. Data: 2019-05-10 20:35:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-05-10 o 12:14, Kris pisze:

    > Zainstalowałem sobie mObywatel
    > I jest tam mój dowód osobisty oraz dwa samochody i ich dane(dowód rejestracyjny,
    karta pojazdu itp)

    to dlaczego w apce widzę tylko dowód osobisty?
    czyżbym coś przegapił?

> [...]
    > widzę 3 auta
    >
    > Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na

    a ja widzę tam jedno auto, które posiadam, tylko rozbawiła mnie
    informacja, że pali 6l/100 km ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2019-05-13 20:18:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 10 May 2019 20:35:32 +0200, RobertS napisał(a):

    > to dlaczego w apce widzę tylko dowód osobisty?
    > czyżbym coś przegapił?

    Spróbuj wrócić na "pulpit" i tam masz przycisk z plusem na dole, który
    pozwala wybrać nowy dokument. Mi się udało dodać DR bez problemów.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2019-05-13 22:20:38
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    W dniu 08.05.2019 o 20:22, RobertS pisze:

    > powyższe działa również na poczcie (np. przy odbieraniu listu poleconego)

    Ciekawie kiedy będzie wersja na Apple Watch... :-)

    --
    MiCHA