  • 1. Data: 2015-04-24 15:11:17
    Temat: długi czas przetwarzania wniosku o kartę kredytową w raiffeisen polbank
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Żona złożyła wniosek o kartę kredytową wizzaira prawie miesiąc temu i do tej pory
    wniosek nie został przetworzony!

    Tydzień temu dzwoniła na infolinię żeby aktywować kartę, okazało się że wniosek nie
    został przetworzony bo "prawodpodobnie dokumenty jeszcze nie dotarły".

    Dzisiaj dzwoniła po raz kolejny - wniosek w dalszym ciągu czeka na przetworzenie.

    Czy to jest norma w polbanku?

  • 2. Data: 2015-04-25 02:41:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "az.anonim" 7...@g...co

    : Czy to jest norma w polbanku?

    Sprawdź i opisz. ;) IMO na tej grupie nie ma
    zbyt wielu ,,posiadaczy'' produktów ĆwierćBanku.
    Nie ma takowych zbyt wielu -- bo w tym banku są
    różne problemy. Ale niech wypowiedzą się inni,
    może teraz już nie jest tam źle.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2015-04-25 17:12:44
    Od: cinnek <c...@W...com>

    W dniu 2015-04-24 o 15:11, az.anonim pisze:

    > Czy to jest norma w polbanku?

    Chyba nie. Ja złożyłem wniosek 26 marca, kurier z kartą i umową
    przyjechał 2 kwietnia i po około tygodniu mogłem korzystać z karty.

    --
    cinnek