    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: czy macie ubezpieczenie OC?
    Date: Mon, 15 Oct 2018 20:24:04 +0200

    ale nie samochodowe (obowiązkowe), mam na myśli takie w życiu prywatnym

    taką sytuację miałem

    jakieś 1,5 tygodnia temu przygotowałem klientowi polisę na mieszkanie,
    standard: czyli mury z cesją na bank oraz el. stałe, ruchome, od
    kradzieży....
    do ww. zwykle dokłada się OC, ale tym razem klient BARDZO nie chciał:
    "to extra 60 zł jest zupełnie niepotrzebne, po co przepłacać"

    mieszkanie warte ponad 500kzł, polisa ze składką od 350 zł

    dzisiaj od rana telefon: zalałem sąsiada i co możemy teraz zrobić?
    zalane sufity podwieszane, zacieki na ścianach itp... straty rzędu min. 5kzł

    teraz to już niestety nic, nie da się wystawić polisy wstecz,

    to już kolejny taki przypadek, 60 zł w skali roku "zaoszczędzone"
    (można nawet taniej), ale popsute pralki, pęknięte wężyki itp...niestety
    się zdarzają

    a teraz ww. przyjdzie pokryć wartość wyrządzonej szkody

    ps
    OC można mieć wraz z KK, rorem, polisą na mieszkanie, ale warto o tym
    pamiętać!

    --
    pozdrawiam
    RobertS