  • 1. Data: 2019-08-09 20:57:45
    Temat: czy coś błędnie zrobiłem pisząc skargę na bank do KNF?
    Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>

    alior bank leci w kulki więc chciałem poinformować
    o tym KNF, napisałem email na adres s...@k...gov.pl

    od kilku dni nie odpowiedział ani KNF ani bank

    nie dostałem nawet automailera, nic absolutnie

    jest jakiś bardziej skuteczny kontakt do KNF-u?

  • 2. Data: 2019-08-10 21:34:37
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-08-09 o 20:57, n...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > od kilku dni nie odpowiedział ani KNF ani bank
    >
    > nie dostałem nawet automailera, nic absolutnie
    >
    > jest jakiś bardziej skuteczny kontakt do KNF-u?

    Napisać pismo na papierze w dwóch egzemplarzach. Osobiście udać się na
    dziennik podawczy KNF. Jeden egzemplarz zostaje u nich, na drugim jest
    przybijana pieczątka "WPŁYNęŁO DNIA ...". Po 30 dniach braku reakcji
    skarga na bezczynność organu. Tzn. ostatnio coś się pozmieniało w
    przepisach i już nie ma skargi na bezczynność, tylko ponaglenie, ale
    jeszcze tego nie rozkminiłem.

  • 3. Data: 2019-08-11 09:29:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Warunkiem uznania pisma za pismo jest podanie imienia, nazwiska i adresu obywatela
    (oczywiście normalnego, a nie mailowego).

    -----

  • 4. Data: 2019-08-11 09:47:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-11 o 09:29, ąćęłńóśźż pisze:
    > Warunkiem uznania pisma za pismo jest podanie imienia, nazwiska i adresu
    > obywatela (oczywiście normalnego, a nie mailowego).

    Ja się jakoś przyzwyczaiłem, że korespondencja z banków
    to przychodzi po 2 tygodniach. Jaką drogą bym nie pytał,
    to po podanych informacjach można się zorientować kim jestem.
    Jak jeszcze pamiętam o sprawie, to po miesiącu się upominam.

  • 5. Data: 2019-08-11 15:36:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Banku nie obowiązuje KPA.

    -----

  • 6. Data: 2019-08-12 18:47:59
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-08-11 o 15:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Banku nie obowiązuje KPA.

    Ale KNFa obowiązuje.