  • 1. Data: 2007-12-27 10:11:55
    Temat: czek z Australii - gdzie najtańsze inkaso?
    Od: plusz <p...@g...com>

    Chyba ostatnio się to zmienia, więc pytanie do tych, którzy
    praktykowali. Większość zestawień w sieci jest już chyba nieaktualna.
    Mam otrzymać czek z Australii. Gdzie najtaniej go zrealizuję?
    Zakładam, że "od ręki" się nie da, więc pozostaje inkaso.
    Czy WBK i 25 zł za "realizacja z regresem" to najtańsza oferta?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2007-12-27 10:33:33
    Temat: Re: czek z Australii - gdzie najtańsze inkaso?
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    >Mam otrzymać czek z Australii. Gdzie najtaniej go zrealizuję?

    VW bank

    jk

  • 3. Data: 2007-12-27 10:44:03
    Od: plusz <p...@g...com>

    On Dec 27, 11:33 am, "Nieustraszony Lowca Trolli"
    <l...@o...eu> wrote:
    > VW bank

    1. w oddziale?
    2. trzeba mieć konto?
    3. jaki koszt?

    --
    plusz

  • 4. Data: 2007-12-27 11:12:49
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    f.googlegroups.com...
    <l...@o...eu> wrote:
    > VW bank

    2. trzeba mieć konto?

    trzeba wiedzieć, że przedpiszca to grupowy głupek jkolina, który tak
    odpowiada na każde pytanie...;-)

    Sławek

  • 5. Data: 2007-12-27 12:16:19

    Thu, 27 Dec 2007 02:11:55 -0800 (PST), w
    oglegroups.com>, plusz

    > Czy WBK i 25 zł za "realizacja z regresem" to najtańsza oferta?

    Zapewne tak.