  • 1. Data: 2017-12-28 01:21:16
    Temat: consider donation
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Teraz sławny i bogaty, po przerwanej podróży w kieleckiem, żona Aniela
    właśnie myła okna (czy jak to tam szło kto pamięta) chciałbym dołączyć
    do cywilizowanego świata i czasem dać twórcom parę funtów za programy,
    które zaoszczędziły mi sporo zdrowia jak np freeCommander, Double
    Killer, VLC, Pazera Suite.

    Da się anonimowo czy nie ma szans? Bo z karty kredytowej z nazwiskiem
    nie wchodzi w grę.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2017-12-28 11:25:42
    Temat: Re: consider donation
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 00:21:16 GMT, PiteR napisał(a):
> [...]
    > Killer, VLC, Pazera Suite.
    >
    > Da się anonimowo czy nie ma szans? Bo z karty kredytowej z nazwiskiem

    A konta w europejskim banku nie maja ?

    Przelew SEPA tani ... ale czemu sie tak nazwiska wstydzisz ?

    Zawsze tez mozna banknot w koperte, co masz amerykanski USk wspomagac
    :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-12-28 14:00:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    >
    > Przelew SEPA tani ... ale czemu sie tak nazwiska wstydzisz ?
    >
    > Zawsze tez mozna banknot w koperte, co masz amerykanski USk

    Moze jeszcze wpłata na poczcie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 4. Data: 2017-12-28 16:27:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 13:00:25 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Moze jeszcze wpłata na poczcie?

    Tak to tylko do ambasady USA:-)

    J.

  • 5. Data: 2017-12-29 15:02:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Przelew SEPA tani ... ale czemu sie tak nazwiska wstydzisz ?

    Wolałbym nie rozsiewać danych, nr karty, cvv po stronach. Wolałbym
    jakiś lejek co zbiera wszystko a wypuszcza tylko wpłatę.

    Czy Paypal jest czymś takim? Co widzi odbiorca Paypala? Email?

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.