  • 1. Data: 2020-10-09 20:37:08
    Temat: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    to tylko 1000 zł na 30 dni, ale bez kosztów
    trzeba spłacić i można dostać

    kolejne 1000 zł na 30 dni

    "Pierwsza i każda kolejna pożyczka (do 1000 zł na 30 dni) z RRSO 0%"

    KK trzeba jakieś wolumeny robić żeby było gratis, limit w ror 7,2% i ew.
    prowizja

    gdyby tylko te chwilówki do BIK się nie wpisywały

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2020-10-10 10:20:25
    Temat: Re: chwilówka z RRSO 0%?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 9 października 2020 20:37:20 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    > prowizja
    >
    > gdyby tylko te chwilówki do BIK się nie wpisywały

    Dezynfekowałeś się czymś od środka z okazji wejścia do żółtej strefy?
    Co komu pomoże 1k na 30 dni?
    Wokół zera oscylować, gdy się zarabia 1k?

    Takie coś ma tylko sens gdy jest większy wydatek z KK, na którego spłatę trzeba
    zarobić przez 1-2 (ale nie więcej) kolejne miesiące - żeby nie płacić odsetek od
    kredytu z KK.
    Ale i tak musiałbyś mieć takich ofert z 10 w różnych firmach pożyczkowych.

    A naprawdę jest to pułapka kredytowa na biedaków, nic więcej.

  • 3. Data: 2020-10-11 20:02:24
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    > Ale i tak musiałbyś mieć takich ofert z 10 w różnych firmach pożyczkowych.
    >
    > A naprawdę jest to pułapka kredytowa na biedaków, nic więcej.

    dzięki, tak się zastanawiałem do kogo może być kierowana taka oferta
    ale widać, że to taki wabik, 10 skorzysta ale 8 nie spłaci i
    przedłuży...firma i tak wyjdzie na swoje

  • 4. Data: 2020-10-11 23:14:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A naprawdę jest to pułapka kredytowa na biedaków, nic więcej.

    To jest prawda, ale akurat miałem kiedyś znajomą, która doskonale
    potrafiłaby wykorzystać taką pożyczkę. W tamtych czasach niestety było
    to kosztowne, bo używając czeków (wydawali jej po 1-2 blankiety po
    wpływie pensji) powodowała niedozwolony debet, mocno oprocentowany.
    Kwota (realna) była pewnie podobna, 30 dni to aż nadto.
    Nie żebym oczywiście uważał to (zwłaszcza wtedy) za korzystne.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2020-10-12 08:21:02
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 11.10.2020 o 23:14, Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > Kwota (realna) była pewnie podobna, 30 dni to aż nadto.
    > Nie żebym oczywiście uważał to (zwłaszcza wtedy) za korzystne.

    jak były czeki to ludzie nieźle kombinowali i często robili tzw. ukryte
    debety z czym w banku walczono

    taki zrealizowany czek potrafił wrócić do banku (i obciążyć konto0 po
    kilkunastu dniach

  • 6. Data: 2020-10-12 11:48:37
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2020-10-10, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Dezynfekowałeś się czymś od środka z okazji wejścia do żółtej strefy?
    > Co komu pomoże 1k na 30 dni?
    > Wokół zera oscylować, gdy się zarabia 1k?

    3 tygodnie temu by mi pomogła, ale chwilówka na 100k, a nie na 1k.
    A tak, to dzisiaj debiut Allegro +50%, a ja mam biedne kilka akcji ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2020-10-12 14:36:13
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 12.10.2020 o 11:48, Wojciech Bancer pisze:

    > 3 tygodnie temu by mi pomogła, ale chwilówka na 100k, a nie na 1k.
    > A tak, to dzisiaj debiut Allegro +50%, a ja mam biedne kilka akcji ;)

    redukcja 85%

    ciekawe jak się kurs będzie zachowywał...

  • 8. Data: 2020-10-12 15:50:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    > A naprawdę jest to pułapka kredytowa na biedaków, nic więcej.

    Zgadza się.

  • 9. Data: 2020-10-12 19:49:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >redukcja 85%

    No to tym bardziej 100k na 0% :-)

    >ciekawe jak się kurs będzie zachowywał...

    Zawsze mnie ciekawilo jak to jest, ze gotowi tyle zaplacic nie kupili
    w emisji pierwotnej.

    No ale pare czynnikow jest znanych.

    J.

  • 10. Data: 2020-10-12 19:56:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert_DF" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >to tylko 1000 zł na 30 dni, ale bez kosztów
    >trzeba spłacić i można dostać

    Ale gdzie - w banku, czy u jakiegos lichwiarza ?

    >kolejne 1000 zł na 30 dni
    >"Pierwsza i każda kolejna pożyczka (do 1000 zł na 30 dni) z RRSO 0%"

    Brzmi ciekawie - nie zeby kwota byla ciekawa ... ale o co chodzi -
    pozyczasz 1000, splacasz, na drugi dzien pozyczasz kolejny ?

    Brzmi jak debet na koncie czy kredyt odnawialny :-)

    >KK trzeba jakieś wolumeny robić żeby było gratis,

    Zazwyczaj bez problemow ... albo nie bierz takiej karty.

    >limit w ror 7,2% i ew. prowizja

    Plus za odnowienie ..

    >gdyby tylko te chwilówki do BIK się nie wpisywały

    Ale zaraz - powinny sie wypisywac po splacie, i co bank na to - dobry
    klient, kredyty terminowo splaca,
    czy podejrzane, ze tyle kredytow ma w historii ?

    Czy raczej licza na to, ze ktos sie o jeden dzien spozni ?

    J.