  • 1. Data: 2016-12-05 22:49:34
    Temat: bzwbk - dziwnosci walutowe
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    Nareszcie udalo mi sie wybrac do BZWBK pomimo chorych godzin otwarcia
    ich oddzialow. Zamykalem oszczednosciowe i walutowe USD.
    O oplacie za prowadzenie oszczednosciowego wiedzialem i kojarzylem, ale
    infolinia twierdzila, ze jak saldo 0 to nie naliczaja oplaty (za
    oszczednosciowe), OK.

    Przegapilem za to oplate za walutowe. Od 01.02.2015 jest taki mundry zapis:

    "saldo poniżej 20 podstawowych jednostek monetarnych waluty rachunku"
    oplata "2 podstawowe jednostki monetarne"
    Ale dopiero jak wrocilem do domu to sie dowiedzialem ;)

    I w sumie ciekawe, bo na oszczednosciowe przyjeli wypowiedzenie bez
    problemu a na walutowe w USD kazano mi wplacic 30 centow bo inaczej sie
    nie zamknie. Co to za dziwy? Wypowiedzenie 30 dni i nie ogarniam skad
    akurat te 30 centow :) Nie bylem swiadomy w ogole oplaty za to konto
    wiec nie dociekalem (tylko zapytalem skad te 30 centow, a oni mowia, ze
    przeciez jest oplata za prowadzenie). Tylko czemu przez ostatnie 2 lata
    sie nie pobierala a nagle jak wypowiedzenie to biora :D Mialem 0 saldo
    przez ostatnie kilka lat a teraz nagle mi kaza wplacac 30 centow i
    dziwnie to wyglada. Ktos kojarzy?

  • 2. Data: 2016-12-06 10:51:33
    Temat: Re: bzwbk - dziwnosci walutowe
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A skąd wziąłeś 30 centów ? Nosisz w portfelu ?

  • 3. Data: 2016-12-06 10:59:02
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    neoniusz wrote:

    [...]

    > Przegapilem za to oplate za walutowe. Od 01.02.2015 jest taki mundry
    > zapis:

    [...]

> [...]
    > sie nie pobierala a nagle jak wypowiedzenie to biora :D Mialem 0 saldo
    > przez ostatnie kilka lat a teraz nagle mi kaza wplacac 30 centow i

    Powinienes miec zalegla oplate 22 razy po 2 USD. Na pewno sie nie pobierala
    ta oplata z konta zlotowkowego automatycznie?

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2016-12-06 17:51:47
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

    W dniu 06/12/2016 o 10:51, Dawid Rutkowski pisze:
    > A skąd wziąłeś 30 centów ? Nosisz w portfelu ?

    Nie, detektywie Rutkowski. Mozna wplacic w zlotowkach i przewalutowac.