  • 11. Data: 2005-04-15 23:04:28
    Temat: Re: brak zameldowania
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Przeciez kazdy moze to zrobic.
    > Co tam sprawdzic - moze je poznac.

    zapodaj linka do podstawy prawnej, ktora to umozliwia

    pozdrawiam
    kursor

  • 12. Data: 2005-04-16 11:19:05
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> writes:

    > zapodaj linka do podstawy prawnej, ktora to umozliwia

    Nie pisalem o prawie, bo mnie ono specjalnie nie interesuje,
    aczkolwiek pewnie to sie odbywa na podstawie jakiegos prawa.

    Pisalem o praktycznych mozliwosciach. A te sa takie ze mozesz pojsc
    do urzedu gminy/dzielnicowego, pokazac swoj dowod osobisty, powiedziec
    ze potrzebujesz adresu zameldowania takiego i takiego osobnika,
    i ten adres dostaniesz.

    Oczywiscie jesli ta osoba nie prowadzi DG, bo jesli prowadzi to
    po prostu mozesz dostac liste wszystkich prowadzacych.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 13. Data: 2005-04-16 16:46:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >do urzedu gminy/dzielnicowego, pokazac swoj dowod osobisty, powiedziec
    >ze potrzebujesz adresu zameldowania takiego i takiego osobnika,

    Gdzie ja to słyszałem, że w pewnym państwie na zachód od Polski też
    możesz iść do urzędu, pokazać dowód i chcieć czyjegoś adresu? Urzędnik
    spisuje twoje dane i mówi kiedy będzie odpowiedź - następnego dnia lub
    szybciej. Następnego dnia dostajesz adres albo nie. Adresat może
    zastrzec, że o ile nie wyrazi konkretnej zgody to ludziom z ulicy się
    jego adresu nie podaje. Urzędnik za ujawnienie adresu wylatuje z roboty.
    Policja, banki i tego typu instytucje adres dostaną.
    W państwie na północ od Polski to z kolei niemal wszystko jawne...

  • 14. Data: 2005-04-20 12:41:19
    Od: "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl>

> [...]
    > do urzedu gminy/dzielnicowego, pokazac swoj dowod osobisty, powiedziec
    > ze potrzebujesz adresu zameldowania takiego i takiego osobnika,

    Zapomniales jeszcze, ze trzeba to zrobic na pismie i swoja chec poznania
    czyjegos adresu jeszcze umotywowac (np. idealnie nadaje sie wyrok sadu z
    kluzula wykonalnosci)

    Grzexs

  • 15. Data: 2005-04-20 14:53:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Grzexs" <grzexs@usun_ten_fragment.go2.pl> writes:

    > Zapomniales jeszcze, ze trzeba to zrobic na pismie

    To nieistotne, chyba nietrudno sie domyslic ze jak ktos w urzedzie
    pokazuje dowod osobisty, to raczej fakt jego wizyty jest odnotowywany.

    > i swoja chec
    > poznania czyjegos adresu jeszcze umotywowac (np. idealnie nadaje sie
    > wyrok sadu z kluzula wykonalnosci)

    Owszem. Ale domyslam sie, ze nikt bez powodu raczej nie szuka adresow
    zameldowania innych ludzi (choc te powody moga byc zupelnie rozmaite).
    Glownym problemem dla takiej osoby jest to, co napisalem - ze trzeba
    pokazac wlasny dowod osobisty.
    --
    Krzysztof Halasa