  • 1. Data: 2004-02-06 08:45:39
    Temat: bankomat w Indonezji
    Od: blad <b...@t...pl>

    Jestem na Bali i ze wszystkich moich kart w ATM banaku BNI zadziala jedynie Maestro
    ING - wszystkie VE (pkobp, nteligo, nordea, fortis i ing) spotkaly sie z odmowa. Wg
    bankomatu taka karta jest mu nieznana.
    A naklejki wszyskie sa - sfotografuje skubanca na dowod ze nie powinien odmawiac :-))
    *** blad ***
    PS - z testu porownawczego niestety nici, chyba zeznajde lepszy ATM
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2004-02-06 13:49:40
    Temat: Re: bankomat w Indonezji
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Jestem na Bali

    ale fajnie :-)

    [...]
    > A naklejki wszyskie sa - sfotografuje skubanca na dowod ze nie powinien odmawiac
    :-))

    A nie dasz rady sprobowac jakas wypukla Visa?
    Pewnie masz tylko KK ale ten maly % dla dobra nauki ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 3. Data: 2004-02-06 20:22:14
    Od: "MH" <M...@n...com>

    No i po ch***** jechales na Bail.
    Na Kubie lepiej.
    Tylko tych Hamerikasnidskicj nie chcae.

    MH (po 4 D&T)

  • 4. Data: 2004-02-08 11:15:16
    Od: blad <b...@t...pl>

    > A nie dasz rady sprobowac jakas wypukla Visa?
    > Pewnie masz tylko KK ale ten maly % dla dobra nauki ;-)

    KK mam z BZWBK, ale juz nie musze sie poswiecac dla nauki :-))
    tak jak rok temu wyplacalem po 20 EUR osmioma kartami, tak teraz juz tylko szescioma
    wyplacilem po 100.000 ichnich rupii to tez jest niecale 20 EUR
    moj poprzedni bankomat byl po prostu slaby albo pora nieodpowiednia, bo jak bylem ok
    10 rano to w Polsce jest 3 w nocy i mogly byc przetwarzania.

    OK, w miescie Ubud znalazlem bankomat, ktory po wybraniu opcji withdraw i check
    account wyplacil z VE Fortisa, Nordei, PKOBP, Inteligo, ING i Maestro ing - po
    powrocie przycisne banki zeby powiedzialy z jakiej kwoty USD/EUR przeliczaly na
    zlotowki, bo tego na wyciagu pewnie nie bedzie i zrobie zestawionko.
    Do uslyszenia
    *** blad ***

    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>