  • 1. Data: 2014-10-01 11:39:06
    Temat: bank smart - przelewy SORBNET
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg-org.nospam>

    Po nocnej aktualizacji interfejsu w smarcie doszly przelewy SORBNET.

    Z wrazenia wypelnilem, o dziwo, "Prowizja 0,00 PLN". W tabeli prowizji o
    sorbnecie ani wzmianki, wiec przelew puscilem.

    Ale w banku docelowym (mBank) przelewu dalej nie ma, chyba smart sorbnety
    puszcza Elixirem :)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.sslrack.com

  • 2. Data: 2014-10-01 11:52:08
    Temat: Re: bank smart - przelewy SORBNET
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał
> [...]
    >sorbnecie ani wzmianki, wiec przelew puscilem.
    >Ale w banku docelowym (mBank) przelewu dalej nie ma, chyba smart

    Oprocz wysylki jest tez ksiegowanie w banku docelowym.
    Nie wiem jak w mbanku - szybko to robia czy wolno ?

    J.