  • 1. Data: 2010-04-21 17:38:47
    Temat: anonimowy transfer
    Od: " " <g...@g...pl>

    witam
    czy jest jakiś legalny sposób na anonimowe przesłanie gotówki, tzn. nadawca
    nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie jak adres nazwisko)
    --
    goska

  • 2. Data: 2010-04-21 17:45:10
    Temat: Re: anonimowy transfer
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    g...@g...pl pisze:
> [...]
    > nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie jak adres nazwisko)

    Oczywiście. Odbiorca podaje tylko numer konta. Co prawda podobno
    niektóre banki (nie pamiętam które) potrafią odbić przelew z powodu
    niezgodności danych, ale mnie się to nie zdarzyło. Proponuję pole "dane
    odbiorcy" zostawić puste. Jeśli system nie pozwoli, to wpisać tam
    pojedyncze literki.

    Ciekawsze jest, jak zrobić to "w drugą stronę", tzn. żeby odbiorca nie
    widział danych nadawcy. To powinno być możliwe, bo jest zgodne z prawem
    ("anonimowa darowizna").

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 3. Data: 2010-04-21 17:50:19
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    g...@g...pl <g...@g...pl> dared to write:
> [...]
    > czy jest jakiś legalny sposób na anonimowe przesłanie gotówki, tzn.
    > nadawca nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie

    www.bluecash.pl
    płatność kartą (np. dotpay.pl)
    czasami zwykły przelew z zagranicy

    k.

  • 4. Data: 2010-04-21 17:51:36
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    kashmiri <n...@n...com> dared to write:
    > g...@g...pl <g...@g...pl> dared to write:
    >>

    > www.bluecash.pl
    > płatność kartą (np. dotpay.pl)
    > czasami zwykły przelew z zagranicy

    sorki, nie doczytałem, że to *nadawca* ma nie znać danych odbiorcy, a nie na odwrót.
    :)

  • 5. Data: 2010-04-21 19:13:28
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    wrote:

    > witam
    > czy jest jakiś legalny sposób na anonimowe przesłanie gotówki, tzn.
    > nadawca nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane
    > takie jak adres nazwisko)

    Paypal? Ale to tylko do pieniędzy...
    Gotówkę to chyba tylko listem do skrytki pocztowej.

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 6. Data: 2010-04-21 20:58:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    g...@g...pl wrote:
> [...]
    > nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie jak adres nazwisko)

    umowic sie, ze o polnocy bedzie przejezdzal samochod bez wlaczonych
    swiatel i z uchylonym oknem i ze ma tam wrzucic reklamowke z pieniedzmi.
    Inaczej zakladnik pojdzie sie bujac.

  • 7. Data: 2010-04-21 21:06:00
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 17:38:47 +0000 (UTC), g...@g...pl
    napisał(a):

    > witam
    > czy jest jakiś legalny sposób na anonimowe przesłanie gotówki, tzn. nadawca
    > nie może poznać danych osobowych odbiorcy (chodzi o dane takie jak adres nazwisko)

    Ale to, o czym piszesz, to nie jest anonimowe przesłanie pieniędzy,
    tylko anonimowy ich odbiór!
    Szykujesz jakiś numer na Allegro?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2010-04-21 21:14:01
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 21.04.2010 witek <w...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > umowic sie, ze o polnocy bedzie przejezdzal samochod bez wlaczonych
    > swiatel i z uchylonym oknem i ze ma tam wrzucic reklamowke z pieniedzmi.
    > Inaczej zakladnik pojdzie sie bujac.

    Ale wtedy mozna mieć prosty plan - zatrzymujesz się, bijesz tych, którzy
    odebrali forsę i dowiadujesz się, gdzie jest zakładnik. Piękno tego planu
    leży właśnie w prostocie!
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2010-04-21 21:15:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Samotnik wrote:

    > Ale wtedy mozna mieć prosty plan - zatrzymujesz się, bijesz tych, którzy
    > odebrali forsę i dowiadujesz się, gdzie jest zakładnik. Piękno tego planu
    > leży właśnie w prostocie!

    fajna teoria

  • 10. Data: 2010-04-22 08:32:25

    > Ale to, o czym piszesz, to nie jest anonimowe przesłanie pieniędzy,
    > tylko anonimowy ich odbiór!
    no wlasnie o to mi chodzi :-)
    > Szykujesz jakiś numer na Allegro?
    nie :-) ale niekoniecznie chce, zeby wplacajacy znal moj adres zamieszkania
    --
    goska