  • 1. Data: 2020-07-08 18:04:55
    Temat: Zwrot na karte
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Jak to dziala, konkretnie w Lidlu ?

    Zwracam towar, placilem karta ... ale nie pamietam ktorą.
    Moge podac dowolna karte, czy sklep po nr paragonu sprawdzi ze to nie
    ta i odmowi ?

    J.

  • 2. Data: 2020-07-08 18:14:03
    Temat: Re: Zwrot na karte
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W Lidlu to najbardziej lubią gotówką zwracać.

    -----

  • 3. Data: 2020-07-08 19:00:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-07-08 o 18:04, J.F. pisze:
    > Jak to dziala, konkretnie w Lidlu ?
    >
    > Zwracam towar, placilem karta ... ale nie pamietam ktorą.
    > Moge podac dowolna karte, czy sklep po nr paragonu sprawdzi ze to nie ta
    > i odmowi ?

    Proponuję taka procedurę przypominającą, którą karta się płaciło.
    Sklep poinformuje Cię, że jeśli podasz inną kartę niż ta, którą płaciłeś,
    to transakcja zostanie odrzucona i zgodnie z regulaminem operatora/zwrotów
    oznacza to, że zrezygnowałeś ze zwrotu pieniędzy i kwotę tę LIDL przeznaczy
    na cele charytatywne.

    W praktyce nie pamiętam czy w ogóle podawałem kartę w
    kasie gdzie dokonywałem zwrotów. Podpisałem tylko kwita
    ze swoimi danymi i tymi dotyczącymi reklamacji/zwrotu i napisałem,
    że płaciłem kartą i że chcę zwrot na kartę.
    Zwrot był na konto do którego podpięta jest karta.

  • 4. Data: 2020-07-08 20:25:15
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 08.07.2020 o 18:04, J.F. pisze:
    > placilem karta ... ale nie pamietam ktorą.

    Nie masz w bankach historii transakcji z kart?
    Ah, nie pamiętasz kiedy kupowałeś... czyli nie masz paragonu...

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2020-07-08 22:19:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Jul 2020 18:04:55 +0200, w
    <5f05eea7$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Jak to dziala, konkretnie w Lidlu ?

    Jak w Lidlu to nie wiem, ale w chyba w Decathlonie czy Castoramia to
    powiedzieli, że to bez znaczenia.

  • 6. Data: 2020-07-08 23:43:02
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    >
    > Zwracam towar, placilem karta ... ale nie pamietam ktorą.
    > Moge podac dowolna karte, czy sklep po nr paragonu sprawdzi ze to nie ta

    tak, w Lidlu zwykle oddają gotówkę

    ps
    a co jeżeli płaciło się BLIKiem?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 7. Data: 2020-07-09 00:29:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5f05eea7$0$17353$6...@n...neostrada.pl

    > Jak to dziala, konkretnie w Lidlu ?

    AliExpress zwracał mi na kartę, którą zapłaciłem.

    -=-

    Sklepy marmurowe zwracały mi tak, jak chciałem
    lub tak, jak zgadzałem się...

    W Leroy Merlin kupiłem sporo baterii łazienkowych, by
    matka mogła spokojnie wybrać, więc część zwróciłem
    -- Mille pokrył pokaźną część tych zakupów...

    W poniedziałek kupiłem przez Omyłkę rozgałęziacz E27,
    miast E14, co spostrzegłem dopiero przy wystawianiu
    faktury -- zwrot szmalu (około 300 groszy) był gotówką...
    [już wtedy powinienem był zauważyć, że coś ze mną źle,
    skoro nie widziałem różnicy pomiędzy gwintem E27 i E14...]

    Wiatrak w Bi1 -- zwrot na inną kartę, bo nie miałem przy
    sobie tej, którą zapłaciłem... Nierzadko zwrot gotówką...

    W Lidlu zwracają mi gotówką lub na kartę, ale
    chyba niekoniecznie na tę kartę, którą płaciłem...

    -=-

    Mojej matce niedawno nie chciano zwrócić za krem inaczej,
    niż na debetówkę PKO BP, którą zapłaciła -- akurat dobrze,
    bo matka Bez ;) Omyłkę wydała za dużo tą debetówką... (300
    pln zwalnia z miesięcznej opłaty) Krem zwróciła, bo sprzedano
    jej zdecydowanie zły... (matka prosiła o stosowny, ale że zbyt
    młodo wygląda... ciekawe, czy wpuszczą ją bez kolejki na wybory...)

    -=-

    Jeśli piszę beł_kot_liwie -- trudno... Mam spore problemy z myśleniem...
    Mam nadzieję, że to nie CoVid-19 lub podobna choroba...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2020-07-09 07:04:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Jul 2020 23:43:02 +0200, Robert_DF napisał(a):

    > tak, w Lidlu zwykle oddają gotówkę
    >
    > ps
    > a co jeżeli płaciło się BLIKiem?

    To oddaja gotowke :-)

    Moze blik ma jakas procedure zwrotu.

    Tylko ... albo sie zmienilo, albo trafilem na opryskliwa kasjerke, bo
    mowila, ze karta potrzebna.

    J.

  • 9. Data: 2020-07-09 07:07:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Jul 2020 20:25:15 +0200, Alf/red/ napisał(a):

    > Nie masz w bankach historii transakcji z kart?
    > Ah, nie pamiętasz kiedy kupowałeś... czyli nie masz paragonu...

    Bez paragonu to zwrotu nie przyjma :-)

    Mam duzo kart i sprawdzenie jest uciazliwe, chociaz ... w sumie, sklep
    chce, to moge sprawdzic dokladnie :-)
    W ddodatku rozliczaja z opoznieniem, wiec trzeba poszukac.

    A jak karte zamkne ?

    J.

  • 10. Data: 2020-07-09 11:43:20
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj J.F., 09 lip 2020 w news:1tkxhvzg7a982$.1no0x76lss73d.dlg@
    40tude.net napisałeś/aś:

    > A jak karte zamkne ?

    Przerabiałem taki zwrot. Karty już nie było, ale kasa i tak wróciła na
    konto.