  • 1. Data: 2003-09-03 15:53:14
    Temat: Zmiany w Inteligo (w Zarzadzie)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Konrad Korobowicz nowym Prezesem Zarządu Inteligo Financial Services S.A.
    Rada Nadzorcza Inteligo Financial Services S.A., spółki PKO Banku Polskiego,
    na wczorajszym posiedzeniu przyjęła rezygnację Tomasza Kaźmierowskiego ze
    stanowiska Prezesa Zarządu.
    Jednocześnie powołała na tę funkcję Konrada Korobowicza, dotychczasowego
    Wiceprezesa Zarządu, związanego z Inteligo od początku istnienia spółki.

    P.S. Z tego co slyszalem niedlugo maja byc wprowadzone nowe produkty! :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-09-03 18:32:48
    Temat: Re: Zmiany w Inteligo (w Zarzadzie)
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > P.S. Z tego co slyszalem niedlugo maja byc wprowadzone nowe produkty! :)
    Jakie ???Jeśli to nie tajemnica?!?!?!
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-09-03 18:45:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > Jakie ???Jeśli to nie tajemnica?!?!?!

    A tego to juz niestety nie wiem. :(
    No ale zapowiadane byly np linia kredytowa, KK...

  • 4. Data: 2003-09-03 19:00:20
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > A tego to juz niestety nie wiem. :(
    > No ale zapowiadane byly np linia kredytowa, KK...

    Dziękuję i pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl