  • 11. Data: 2018-04-03 06:24:15
    Temat: Re: Zgoda na obciążenie karty a zgoda na obciążenie rachunku bankowego
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Co dokladnie masz na mysli ?

    Dokładnie to, co napisałem
    Pasaż -> Market -> Usługi -> Polecenie zapłaty
    Tam wypełniasz formularz gdzie wybierasz obciążany rachunek,
    wierzyciela, itp.
    Rozumiem, że później mbank jakoś przekazuje do wierzyciela informacje o
    zgodzie.
    Działa. Testowałem.

    > PZ z natury wychodzi od drugiej strony, nie od banku.

    A co to jest "natura PZ"?
    KJ

    Meskimen's Law:
    There's never time to do it right, but there's always time to
    do it over.

  • 12. Data: 2018-04-03 09:16:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-04-02 o 20:39, Kris pisze:
    > Jak odczyta to ma

    Tu trzeba podać na tacy

  • 13. Data: 2018-04-03 09:27:18
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-04-03, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Co dokladnie masz na mysli ?
    > PZ z natury wychodzi od drugiej strony, nie od banku.

    mBank potrafi "zainicjować" ten proces po swojej stronie.
    Nie z każdym, ale jak dany kontrahent jest na liście, to możesz
    zrobić PZtkę w systemie transakcyjnym.

    Testowałem, działa. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 14. Data: 2018-04-03 15:00:33
    Od: szsz <s...@a...pl>

    W dniu 2018-04-02 o 20:29, z pisze:

    > A ma także Kod CVV?

    czy na pewno na egzemplarzu kasjerki drukuje sie caly nr karty?
    bo ja na potwierdzeniu mam zawsze tylko 4 ostatnie cyfry

    a CVV na kazdej karcie mam wydrapany :-)

    m.

  • 15. Data: 2018-04-03 17:37:42
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    szsz <s...@a...pl> writes:

    > czy na pewno na egzemplarzu kasjerki drukuje sie caly nr karty?
    > bo ja na potwierdzeniu mam zawsze tylko 4 ostatnie cyfry

    Nie wiem czy na każdym, ale parokrotnie widziałem "kasjerskie"
    potwierdzenie i tam zawsze była całość.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    We must believe in free will. We have no choice. -Isaac B. Singer