  • 1. Data: 2013-02-26 23:58:19
    Temat: Zablokowane OrLenta...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    3 transakcje szarytką dnia dzisiejszego.
    1 w świecie realnym -- zablokowana.
    1 na OrLenciu ;) -- też zablokowana.
    I jedna na innym OrLenciu ;) -- niewidoczna_zupełnie/bezśladowa...

    Luty br. zacząłem późno, bo po 15 dniu.
    Na dodatek luty ma tylko 28 dni...
    Dlatego też w lutym br. ciachnąłem 10 razy
    szarytką ojca -- i 9 razy swoją. :)

    Chyba wkrótce wdrożę w życie wiewiórkową opcje ojca i szarą opcję
    matki... Tą oto metodą zamierzam zarobić na Zielonej Wyspie około
    3400 peelenów w ciągu roku w szaro-rudej strefie walutowej. Ponadto
    być może wyciągnę około 80% tej kwoty na lokatach -- niestety mocno
    oVincentowanych, czyli w iloczynie około 65% wiadomej kwoty... Jak
    widać -- szaro-ruda strefa jest nie tylko korzystniejsza finansowo
    od oszczędzania, ale także blokuje mniej peelenów. [ciekawe, co
    z rezydencjowaniem, daczowaniem, willowaniem, domowaniem...
    no -- ale ja na razie mieszkam w bloku]

    Czy w ten sposób [tym sposobem?] rząd [i szereg?] zamierza
    nas zachęcić do wydawania peelenów, zamiast do ich oszczędzania?
    [jeśli tak -- wydamy nasze peeleny na zakupienie euro?...]

    -=-

    BTW braku widoczności -- ze 2 godziny temu [i tam_temu?]
    wpłaciłem dzisiejszy utarg ;) do wpłatomatu mBankowego
    ulokowanego w MuliBanku i jak do tej pory wpłaty nie
    widzę na koncie. Za 2 minuty północ -- jeśli nie zdążę
    przelać, 6 stówek leżeć będzie w mBanku bez %%... Tym
    oto sposobem mBank żeruje na szarej strefie Millego...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'