  • 1. Data: 2016-05-19 20:50:36
    Temat: ZUSowego koryta przejęcie....
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    http://zus.pox.pl/zus/zus-wyda-kolejne-miliardy-na-s
    ystem-informatyczny.htm

    ZUS wyda kolejne miliardy na system informatyczny

    Nowa prezes ZUS zapowiedziała, że ZUS musi stworzyć system informatyczny od nowa.
    Ten obecnie funkcjonujący powoduje gigantyczne marnotrawstwo publicznych
    pieniędzy.

    -=-

    Nowa szefowa nie dodaje, że obsługa nowego systemu po prostu da szmal
    ,,nowym'' ludziom, czyli odgoni LMillera (i ludzi LMillera) od koryta. :)

    -=-

    ZUS wywiera parcie na szkło, ;) żądając ode mnie, bym ujawnił ludziom dar,
    o przyznaniu którego ZUS powiadomił mnie już w poniedziałek, czyli dzień
    przed rozprawą sądową dotycząca mojej renty chorobowej. :) Dar ów dotyczy
    bezpośrednio mojej renty chorobowej, lecz (o czym można dowiedzieć się
    z innych postów mego autorstwa) moją rentą chorobową -- nie jest. :)

    Czym zatem jest ów dar? Ano darem (ponoć obecnie najwyższej próby!) ukazującym,
    że nie nowa szefowa ZUS mnie nie lubi (ta mnie lubi!) lecz nie lubią mnie złe
    sądy i źli prawnicy! [tedy dopierdalać na grupach muszę/powinienem złym sądom
    i złym prawnikom -- nie jej!]

    Zaraz, może za dwa. ;) pisać będę do sądu list, w którym poinformuję (niejako
    przy okazji -- niemal z obowiązku) o podarunku nowej prezes ZUS. :)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_