eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWeryfikacja przelewem z konta zakładanego w oddziale › Weryfikacja przelewem z konta zakładanego w oddziale
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Weryfikacja przelewem z konta zakładanego w oddziale
    Date: Fri, 30 Mar 2018 13:47:43 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 30
    Message-ID: <5abe23df$0$31368$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.107.113
    X-Trace: 1522410463 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31368 178.42.107.113:5091
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:636153
    [ ukryj nagłówki ]

    Neobank przy zakładaniu rachunku przez internet życzy sobie
    przelewu 1 grosza z rachunku zakładanego "w oddziale". Zapewne
    skrót myślowy, chodzi o to, że bank "widział" dowód osobisty
    np. przy okazji wizyty w oddziale ale infolinia nie potwierdziła.
    Czy wszystkie banki umożliwiają przelew 1 grosza, są limity
    od dołu?
    Skąd bank wie na podstawie przelewu przychodzącego w jaki
    sposób zakładano konto nadawcy? W parametrach przelewu jest to
    oznaczone? Na potrzeby reklamacji uzyskałem kiedyś pełny (?) opis
    elixirowego przelewu ale to zapiski dla speców banku. W formie
    skróconej jest na niektórych wyciągach.
    Infolinia nie potrafiła (nie mogła?) wyjaśnić. Jeżeli kllient
    nie pamięta, radzili próbować z różnych kont, może się uda.
    Jeżeli nie to odeślą odmowę mailem (chyba mówili, że zadzwonią
    też do klienta...).
    Pomijam konieczność zgodności nazwiska (niektóre banki
    dokleają drugie imię) adresów (różny sposób zapisu nr lokalu
    w budynku) - to można porównać ręcznie. Na to wskazuje stosunkowo
    długi czas tej operacji anonsowany na infolinii - minimum dzień
    roboczy na weryfikację, kolejny na zwrot.

    A może po prostu dzwonią do drugiego banku i się pytają?
    Na jakiej podstawie taka informacja może być przekazana?

    Poza tym to fajny sposób zbierania informacji o potencjalnym
    jeszcze kliencie: w których bankach i jakie ma rachunki.

    Arek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1