  • 21. Data: 2018-04-20 14:03:36
    Temat: Re: Walutomat chce PESEL i dane dowodu osobistego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Apr 2018 05:30:02 +0200, w <pbbmrr$n11$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    > Wykonując przelew mam jednoznaczny dowód, że go wykonałem. Wpłacając we
    > wpłatomacie na fikcyjne dane zamykam sobie drogę do reklamacji, bo bank
    > powie, że nie jestem stroną dokonującą wpłaty.

    Zawsze możesz nakręcić video z sobą oraz ekranem ;)

  • 22. Data: 2018-04-22 20:25:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 20.04.2018 o 05:30, Liwiusz pisze:

    > Wykonując przelew mam jednoznaczny dowód, że go wykonałem. Wpłacając we
    > wpłatomacie na fikcyjne dane zamykam sobie drogę do reklamacji, bo bank
    > powie, że nie jestem stroną dokonującą wpłaty.

    Rób jak potrzebujesz. Ja napisałem tylko że z fakowymi danymi też
    wszystko działa. Reklamować też jeszcze mi się nie zdarzyło.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2018-04-22 22:09:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Apr 2018 20:25:43 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Rób jak potrzebujesz. Ja napisałem tylko że z fakowymi danymi też
    > wszystko działa. Reklamować też jeszcze mi się nie zdarzyło.

    Dziala, dziala, a kiedys przestanie i co wtedy zrobisz ?

    A tu o duze pieniadze chodzi :-)

    J.

  • 24. Data: 2018-04-25 20:21:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.04.2018 o 22:09, J.F. pisze:
    > Dziala, dziala, a kiedys przestanie i co wtedy zrobisz ?

    Przelew nie dojdzie. I Twoim zdaniem co się stanie z pieniędzmi, zaginą
    w sieci czy zostaną cofnięte?

    > A tu o duze pieniadze chodzi:-)

    Każdy przelew zlecasz "time critical", tak jak na spotkanie przyjeżdżasz
    w ostatniej chwili albo na samolot? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2018-04-26 10:25:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Przelew nie dojdzie. I Twoim zdaniem co się stanie z pieniędzmi, zaginą
    > w sieci czy zostaną cofnięte?

    Problem się zrobi, jak GIINF zechce zablokować konto...

    > Każdy przelew zlecasz "time critical", tak jak na spotkanie przyjeżdżasz
    > w ostatniej chwili albo na samolot? ;-)

    ... I kasy już z konta nie ruszysz.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2018-04-26 10:35:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 kwietnia 2018 21:12:59 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > To podaj jakieś dane z internetu, przecież pełno tego.

    Kiepski pomysł przeprowadzać operacje finansowe na fikcyjne dane.

  • 27. Data: 2018-04-26 10:39:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Przelew nie dojdzie. I Twoim zdaniem co się stanie z pieniędzmi,
    >zaginą w sieci czy zostaną cofnięte?

    trafia na konto techniczne.
    Pan chcial cos reklamowac ? nie ma prawa.

    albo co gorsza trafia na twoje konto w Walutomacie, ten z
    jakichkolwiek przyczyn zablokuje, i prosze sie zglosic z dowodem do
    wyjasnienia.

    >Każdy przelew zlecasz "time critical", tak jak na spotkanie
    >przyjeżdżasz w ostatniej chwili albo na samolot? ;-)

    A Ty co - 100zl wymieniasz, czy jednak wieksza kwote ?

    J.

  • 28. Data: 2018-04-26 13:15:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-04-25 o 20:21, Mateusz Bogusz pisze:

    >Problem się zrobi, jak GIINF zechce zablokować konto...

    Albo US zacznie sprawdzac, czy zaplacono nalezny podatek :-)

    J.

  • 29. Data: 2018-04-26 14:08:46
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Dziala, dziala, a kiedys przestanie i co wtedy zrobisz ?
    >
    > A tu o duze pieniadze chodzi :-)

    Jak to szło? Jakoś tak:

    Jan Rożek, klient banku: To pan mi doradził wpłacenie pieniędzy pod
    obcym nazwiskiem. Ten pan powiedział, że Kowalskich jest wielu, nikt nie
    dojdzie, który jest który, a ja, proszę pana, nie będę musiał płacić
    podatku od tej sumy. Tak pan powiedział, że to będzie na zasadzie
    gentlemen's agreement.
    Kramer: Czy rzeczywiście polecał pan naszemu gościowi gentlemen's
    agreement?
    Stawiski: Panie prezesie, nie robię nic, czego by pan nie wiedział.
    Kramer (wzruszając ramionami): A z drugiej strony to nieładnie,
    panie Rożek, że chciał pan oszukać urząd podatkowy.
    Jan Rożek, klient banku: Co? Ja? Ale jak to? Co? Uczciwego Polaka...
    w ten sposób?!

    MJ

  • 30. Data: 2018-05-14 10:11:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a) :
    > Elo
    >
    > Czy podawanie Walutmatowi nr PESEL i pełnych danych dowodu
    > osobistego jest bezpieczne? Czy rzeczywiście mają prawo przetwarzać
    > pełne dane osobowe? W tym numer, data ważności.
    > Tak na szybko gogle nic nie wypluły. Oczywiście informacje z domeny
    > walutomat.pl pomijam.

    Jak wynika z poniższego tekstu, to ze wszystkich oszustów tylko
    banki mają prawo kopiować dowód osobisty:
    "Warto pamiętać, że kopiować dowody osobiste mogą tylko banki, które
    na gruncie obowiązującego w Polsce prawa bankowego mają szczególną,
    uprzywilejowaną pozycję. Ale nawet one nie mają tu pełnej swobody."
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/b
    ranie-w-zastaw-kserowanie-i-skanowanie,17,0,2405649.
    html

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1