  • 31. Data: 2017-09-09 00:14:40
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska konczy dzialalnosc na rzecz indywidualnych
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <onfmbf$j3i$1@node1.news.atman.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Wypisz wymaluj Akarm.
    Celna uwaga...
    --
    TA

  • 32. Data: 2017-09-09 21:15:06
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > [...]
    >
    > Szkoda tego VW, mialem u nich kilka rachunkow od lat (pewnie >10). Teraz
    > kupa roboty. Trzeba bedzie wyeksportowac historie za ostatnie 5 lat
    > przynajmniej, poustawiac na nowo zlecenia stale, polecenia przelewow itd.
    > Na dodatek VW oferowal ciekawe ubezpieczenie z assistance,
    > ubezpieczeniem turystycznym i pakietem OC (dzialalo m.in. na rower).
    > A co ten Eurobank oferuje? Ktos juz dostal oferte?
    >
    > PS
    > Apeluje o nieuzywanie pliterek w tematach watkow.

    A to niby dlaczego?

    --
    Grzexs

  • 33. Data: 2017-09-10 09:47:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2017 21:15:06 +0200, Grzexs napisał(a):

    > A to niby dlaczego?

    Niektore programy sobie nie radza, nawet jesli z trescia sobie radza.

    Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
    interfejsy www moga sobie nie radzic.

    J.

  • 34. Data: 2017-09-10 09:57:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Niektore programy sobie nie radza, nawet jesli z trescia sobie radza.
    Mamy 2017 rok. Bez przesady. 20 lat temu to może byłby argument. (Bo już
    15 lat temu niekoniecznie)

    > Wyszukiwarki moga sobie nie radzic, jakies egzotyczne serwery czy
    > interfejsy www moga sobie nie radzic.

    No i?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.

  • 35. Data: 2017-09-10 11:57:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Sep 2017 09:57:35 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Mamy 2017 rok. Bez przesady. 20 lat temu to może byłby argument. (Bo już
    > 15 lat temu niekoniecznie)

    15 lat temu wiele osob uzywalo Outlook Express, ktory sobie nie
    radzil.

    A w tej dziedzinie zastoj - usenet na wymarciu, programow mniej, a nie
    wiecej i coraz lepsze.

    > No i?

    No i najprosciej nie wpisywac polskich liter przynajmniej w temacie.

    J.

  • 36. Data: 2017-09-10 12:05:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > 15 lat temu wiele osob uzywalo Outlook Express, ktory sobie nie
    > radzil.

    Ale 15 nie było wielkim problemem mieć poprawną obsługę pliterek.

    > A w tej dziedzinie zastoj - usenet na wymarciu, programow mniej, a nie
    > wiecej i coraz lepsze.
    Czy te które powstały przestały działać?

    > No i najprosciej nie wpisywac polskich liter przynajmniej w temacie.

    Bzdura. Może należy całkowicie zrezygnować z pliterek, bo ktoś może użyć
    komendy mail z uniksa 1971.

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    You know you have a small apartment when Rice Krispies echo.

  • 37. Data: 2017-09-11 10:40:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-09 o 00:10, T...@s...in.the.world pisze:
    > In article <8...@g...c
    om>,

    > To chyba tylko w Polsce.
    > To calkiem powazny i duzy bank jest.

    Od kont jest ramię retail Santandera - czyli BZWBK.

    --
    Pete

  • 38. Data: 2017-10-23 03:14:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <8...@a...kjonca>,
    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

    > Mamy 2017 rok. Bez przesady. 20 lat temu to może byłby argument. (Bo już
    > 15 lat temu niekoniecznie)

    W adresie mailowym i www tez proponuje cie uzywanie pliterek skoro
    chcesz byc tak XXI wieczny.
    --
    TA

  • 39. Data: 2017-10-23 08:27:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    T...@s...in.the.world writes:

    > W adresie mailowym i www tez proponuje cie uzywanie pliterek skoro
    > chcesz byc tak XXI wieczny.
    A jest na to jakieś RFC? Jeśli tak, to kiedy powstało?
    KJ

    If there is a wrong way to do something, then someone will do it.
    -- Edward A. Murphy Jr.

  • 40. Data: 2017-10-23 08:56:37
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-10-23 o 03:14, T...@s...in.the.world pisze:

    > W adresie mailowym i www tez proponuje cie uzywanie pliterek skoro
    > chcesz byc tak XXI wieczny.

    obudź się. Od co najmniej 5-u lat jest to możliwe.
    sprawdź sobie np miś.pl

    --
    Pete