  • 11. Data: 2017-08-20 10:25:59
    Temat: Re: Volkswagen Bank Polska kończy działalność na rzecz indywidualnych
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    KD do wszystkich bankomatów.

    > A ja nie muszę. ;)
    > Załapałem się kilka lat temu w Deutsche Bank na promocję bezpłatnej do
    > końca trwania umowy karty IQ. :)

    Ja to niestety przegapiłem :( Ale to też może już być nie dłużej niż rok, milek jest
    coraz bliżej kupienia polskiego db - a kto wie, co zrobią z obietnicami
    odziedziczonymi po db - w tym z moją specjalną darmową KK silver.

    Zaś konto potrzebuję nie tyle dla mnie, choć taka KD by się przydała, co dla
    teściowej, która rok temu jeszcze żadnego konta nie miała.

  • 12. Data: 2017-08-20 10:27:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 20 sierpnia 2017 09:10:30 UTC+2 użytkownik RWicik napisał:
    > Ciekawe co będzie, jeśli mam już konto w Eurobanku, ale bez karty.
    > Dorzucą kartę za darmo bez warunków?

    Specjalna oferta jest tylko na konto active.
    Ale raczej dla "nowych" w eb.
    Może jest jakaś szansa, jeśli w eb można mieć więcej niż jeden ROR.

  • 13. Data: 2017-08-20 19:53:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 19 Aug 2017 09:29:45 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Będę jeszcze robił przegląd innych popierdółek, bo potrzebuję darmowego konta z KD
    do wszystkich bankomatów.
    ideabank
    przypominam też o zestawieniu http://telefix.ugu.pl/banki.htm

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2017-08-21 13:03:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    O nie, już wolę płatne konto niż zbliżanie się do klonów. Wystarczy mi, że za oknem
    mam budowę osiedla przez firmę p. LC...

    Dzięki za link do zestawienia, jest całkiem niezłe, choć nie śledzi promocji i
    brakuje ofert kilku ważnych banków - może autor czyta i uzupełni.
    Teraz jest promocja np. w bgż+bnp - darmowe konto i karta, ale bankomaty niestety
    darmowe tylko bgż+bnp oraz planet cash.
    Zaś brakuje plus banku - choć tu nie ma co żałować, bo nie ma darmowej oferty - i,
    przede wszystkim, orange - z darmowym kontem, KD i wszystkimi bankomatami w PL.
    Śmiesznym bankiem za to jest santander - oferuje lokaty, pożyczki, KK - ale kont nie
    prowadzą.

    Także biorę się za zakładanie nesta i orange, a o ew. skorzystaniu z oferty eurobanku
    jeszcze pomyślę.

  • 15. Data: 2017-08-21 14:50:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Może kogoś zainteresuje oficjalna wykładnia na temat lokat, które zapadają
    po rozwiązaniu umowy z VW bankiem:

    Uprzejmie informujemy, iż w przypadku zamykania lokat przez pracownika
    banku w procesie zamykania konta, lokaty zakańczane są po pełnej stopie
    procentowej, zatem nie następuje utrata żadnych odsetek. W przypadku, gdy
    samodzielnie dokona Pan zamknięcia depozytów, nastąpi przekazanie połowy
    odsetek naliczonych w bieżącym okresie rozliczeniowym.
    Chcąc otrzymać całość odsetek, należy: złożyć wniosek o otwarcie rachunku w
    Eurobanku za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie, bądź złożyć
    wniosek w Systemie Transakcyjnym o wypowiedzenie umowy rachunku (Mój
    portfel -> Wnioski -> Rejestruj nowy wniosek -> Wypowiedzenie umowy
    rachunku/limitu) ze wskazaniem konta, na jaki mają zostać przekazane
    środki.
    Wszelkie depozyty zostaną zamknięte z dniem 30.11.2017 r, bez względu na
    termin zapadalności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 16. Data: 2017-08-21 15:49:15
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Także biorę się za zakładanie nesta i orange

    Przecież WAM nie wspomina, że zakłada sobie tam konta.
    Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 17. Data: 2017-08-21 17:30:52
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 15:49 Akarm <a...@w...pl> pisze:

    > Przecież WAM nie wspomina, że zakłada sobie tam konta.
    > Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał.

    Akarm, żałosny nudziarzu...
    Jesteś absolutnie pewien, że w powyższym zdaniu nie popełniłeś żadnego
    błędu?

    Popraw się i przeproś Dawida za zamieszanie!

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2017-08-21 18:48:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-21 o 17:30, Trefniś pisze:

    > Akarm, żałosny nudziarzu...
    > Jesteś absolutnie pewien, że w powyższym zdaniu nie popełniłeś żadnego
    > błędu?
    >
    > Popraw się i przeproś Dawida za zamieszanie!

    Sugerujesz, że to jednak WAM zakłada konta orange i neste?
    Ja (jak to wcześniej pisałem) niczego takiego nie wyczytałem. Tak że nie
    wydaje mi się, żebym popełnił błąd pytając.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 19. Data: 2017-08-21 19:30:05
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .08.2017 o 18:48 Akarm <a...@w...pl> pisze:

    > Sugerujesz, że to jednak WAM zakłada konta orange i neste?
    > Ja (jak to wcześniej pisałem) niczego takiego nie wyczytałem. Tak że nie
    > wydaje mi się, żebym popełnił błąd pytając.

    Nie udawaj, obrońco polszczyzny, że nie rozumiesz prostego zdania.
    Logika to też ważny element języka.

    Niepotrzebnie wywaliłeś corpus delicti, ale skoro ci (sic!) wstyd...
    Przypomnę:

    "Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."

    Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
    Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

    Na przyszłość radzę dać sobie spokój z poprawianiem cudzych wypowiedzi,
    póki nie popracujesz nad własnymi. Zresztą nawet wtedy będzie to zwykłe
    buractwo.

    Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

    --
    Trefniś

  • 20. Data: 2017-08-21 23:45:18
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-08-21 o 19:30, Trefniś pisze:

    > "Chyba coś przeoczyłem, nie widzę żeby także ktoś inny zakładał."
    >
    > Czy w tym zdaniu popełniłeś jakiś błąd?
    > Śmiało! Broń własnej polszczyzny!

    Jakimże tępym baranem trzeba być, żeby rozpoczynać dyskusję o poprawnej
    polszczyźnie na grupie o bankach?
    Wyjątkowo tępym trollem.

    > Na przyszłość radzę dać sobie spokój z poprawianiem cudzych wypowiedzi,
    > póki nie popracujesz nad własnymi. Zresztą nawet wtedy będzie to zwykłe
    > buractwo.

    Dotąd nie poprawiałem cudzych wypowiedzi i nie rozumiem takiego
    niespodziewanego stwierdzenia.
    No, ale nie dziwne są różne urojenia u trolla notorycznie zasrywającego
    inne grupy wypowiedziami NTG, np. polityką. W sumie nie wiem, dlaczego
    jeszcze cię toleruję na _tej_ grupie. Chyba najwyższy czas to nadrobić.

    > Ja też "nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego".

    Chciałbyś mi w czymkolwiek dorównać? Ty mi tępaku do pięt nie dorastasz.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/