  • 1. Data: 2004-05-10 20:38:38
    Temat: Visa Electron a rezerwacja biletow lotniczych przez WWW
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy posiadajac karte Visa Electron (mBank, Inteligo) moge zarezerwowac bilet
    np. lotniczy. Formularze na stronach WWW 'wymagaja' posiadania karty
    kredytowej [Visa,MasterCard] , a Visa Electron to kredytowa chyba nie jest.
    Czy ktos wie czy jest to mozliwe z karta Visa Electron?

    Pawel

  • 2. Data: 2004-05-10 20:44:23
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Fazi napisał(a):

> [...]
    > kredytowej [Visa,MasterCard] , a Visa Electron to kredytowa chyba nie jest.
    > Czy ktos wie czy jest to mozliwe z karta Visa Electron?

    W mBanku nie, ale po to masz przecież Ekartę :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-05-10 21:07:24
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7op7k$8ao$...@n...onet.pl,
    Fazi <f...@p...onet.pl>:
    > Witam!
    > Czy posiadajac karte Visa Electron (mBank, Inteligo) moge
    > zarezerwowac bilet np. lotniczy.

    mBank nie, Inteligo tak

    > 'wymagaja' posiadania karty kredytowej [Visa,MasterCard]
    to jest niescisle

    > a Visa Electron to kredytowa chyba nie jest

    a to zalezy; mBank ma kredytowa VE, ale ta tez NIE zarezerwujesz

    > Czy ktos wie czy jest to
    > mozliwe z karta Visa Electron?

    Tak. Ale musi pozwalac na takie transakcje: Inteligo jest jedna z
    nielicznych polskich o tej cesze.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-05-10 21:09:10
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

    > W mBanku nie, ale po to masz przecież Ekartę :)

    hmm... Ekartę?

  • 5. Data: 2004-05-10 22:09:18
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Fazi napisał(a):

    > hmm... Ekartę?

    Niom

    http://mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_faq_2110.htm

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-05-11 05:31:37
    Od: "seba74" <s...@w...to@aster.pl>

    Użytkownik "RobertSA" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c7oquu$1ho$1@opal.icpnet.pl...

    > Tak. Ale musi pozwalac na takie transakcje: Inteligo jest jedna z
    > nielicznych polskich o tej cesze.

    co ciekawe taki np. Ryanair pobiera dodatkowe prowizje od płaności
    kartami, ZA WYJĄTKIEM transakcji opłacanych Electronami

    s.

  • 7. Data: 2004-05-11 06:53:01
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

    > Tak. Ale musi pozwalac na takie transakcje: Inteligo jest jedna z
    > nielicznych polskich o tej cesze.

    Wielkie dzieki za odpowiedz, jak dla mnie to wiadomosc dnia :)
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-05-11 06:53:30
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2004-05-11 06:56:08
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>

    > co ciekawe taki np. Ryanair pobiera dodatkowe prowizje od płaności
    > kartami, ZA WYJĄTKIEM transakcji opłacanych Electronami

    Dobrze wiedziec, bo powrot bedzie prawdopodobnie Ryanair'em

    pozdrawiam!

  • 10. Data: 2004-05-11 06:57:09
    Od: "Fazi" <f...@p...onet.pl>