  • 51. Data: 2018-10-06 15:54:00
    Temat: Re: Ubezpieczać siebie, dziecko na życie, zdrowie?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-05 o 16:15, Liwiusz pisze:

    > Na linkowanym bezpieczny.pl ekstremalne są w standardzie.

    1. trzeba odróżnić ekstremalne od wyczynowych, natomiast ile 15-latków
    jeździć się wspinać w himalaje?
    2. wyczynowe często są włączone dla osób do 18 r.ż., sam wykupiłem taką
    polisę

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 52. Data: 2018-10-09 14:29:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-10-01 o 23:07, J.F. pisze:

    > A ile jest warta np złamana reka u dziecka, ktora sie zrosnie bez
    > komplikacji ?
    > Tzn jakie byloby uczciwe odszkodowanie i dlaczego akurat tyle ?

    "Wartość" ręki nie ma nic do kwoty odszkodowania.
    Im niższa składka, tym mniejsze odszkodowanie.

  • 53. Data: 2018-10-12 07:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RobertS b...@x...pl ...

    > jak kogoś stać na narty (drogi w cholerę sport)

    Byc moze troche drozszy niz wypoczynek na plazy w egipcie ale wcale nie
    musi być w cholere drogi.
    Nie przesadzajmy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć