eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych › Trickster bank [było: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych osobowych]
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Trickster bank [było: Kolekcjonowanie i nielegalne wykorzystywanie danych
    osobowych]
    Date: Fri, 23 Nov 2018 12:59:42 +0100

    Historia ma dalszy ciąg, choć nie o kolekcjonerach (chociaż?...).

    Kiedyś rozstałem się z Idea Bankiem, bo oszukiwali i byli
    upierdliwi (lokata założona następnego dnia po wpływie kasy,
    zwrócona dzień po zapadnięciu, rozwiązanie umowy pismem nie
    przeszło itp.).
    No więc złożyłem wniosek - chciałem być beztroski - i zaczęło się:
    - Strona informuje, że wysłali maila z informacją i danymi
    logowania, a w poczcie nic
    - po jakimś czasie dzwonię i dowiaduję się, że pewnie dlatego, że
    mam dostęp elektroniczny, bo przecież miałem lokaty
    - Mówię: to było więcej niż pięć lat temu, więc powinni byli
    skasować, skoro rozwiązałem umowę o konto.
    - Słyszę: Ale nie konto tylko dostęp elektroniczny. Czy rozwiązał
    Pan umowę o dostęp elektroniczny? Nie? To go Pan ma.
    - Mówię: Niemożliwe. Rozwiązywałem umowę o konto a nigdy nie
    dostałem żadnej oddzielnej umowy o dostęp elektroniczny.
    - Słyszę: Na pewno w regulaminie jest. Ale mogę Panu dane
    dostępowe ponownie udostępnić.
    - (tu seria pytań identyfikująco-weryfikujących).
    - słyszę: Ma Pan zablokowany dostęp telefoniczny. Nie mogę
    przywrócić dostępu elektronicznego ani powiedzieć dlaczego nie ma
    Pan postępu telefonicznego. PROSZĘ PRZYJŚĆ DO ODDZIAŁU.

    To już raz brałem. Dlatego nie chciałem mieć do czynienia z tym
    bankiem.
    Niech ich cholera, znowu nabrałem się na ich trick...

    witrak()