  • 1. Data: 2002-01-02 11:14:50
    Temat: Token w Lukasie
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    Cześć!

    Takie proste pytania:

    Czy token w LukasBanku jest zabezpieczony PINem?

    Czy w przypadku kradzieży tokena wydawany jest nowy za darmo do konta PRO?

    Dzięki i pozdrowienia
    AR

  • 2. Data: 2002-01-02 11:32:49
    Temat: Re: Token w Lukasie
    Od: "Marek" <d...@w...pl>

    > Czy token w LukasBanku jest zabezpieczony PINem?

    Nie jest zabezpieczony PIN-em.

  • 3. Data: 2002-01-02 11:37:54
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Marek" <d...@w...pl> wrote in message

    > Nie jest zabezpieczony PIN-em.

    Nie jest, ale używasz go zawsze razem ze swoim hasłem
    (wpisując w jedno pole hasło+wskazanie tokena)
    W zasadzie jest to taki niby-pin.

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 4. Data: 2002-01-02 16:00:52
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Cześć!
    >
    > Takie proste pytania:
    >
    > Czy token w LukasBanku jest zabezpieczony PINem?
    uzywasz go razem ze swoim haslem

    > Czy w przypadku kradzieży tokena wydawany jest nowy za darmo do konta PRO?
    pierwszy token jest za darmo, nastepny kosztuje 95zl lub cos kolo tego